Ispis obuhvaća Tošine pozive i SMS-ove posljednjih 16 dana života. Toliko je dana Toše Proeski doživio u listopadu 2007.
- Istina je, tražila sam ispis Tošinog mobitela. Napravila sam to zbog Tošine obitelji i sebe - kaže Tošina menadžerica Ljiljana Petrović. Iz ispisa je vidljivo da poziva i SMS-ova prema Adrijani Budimir nema. “Anđele moj, volim te. Anđele, nedostaješ mi, princezo moja. Ti si moja potpora”, poruke su koje je navodno Toše tih dana slao djevojci Andrijani.
- Stvarno ne znam zašto ona to radi. Toj djevojci ja ne želim nikakvo zlo. Neka je živa i zdrava, ali neka živi svoj život - kaže.
Na godišnjicu Tošine smrti u njegovu rodnom Kruševu bit će misa u sedam sati: - A poslije ćemo na.. znate već - zamucala je Ljiljana mislivši na Tošin grob. Tu riječ nije mogla izgovoriti. Tošini roditelji još ne mogu razgovarati o tragično poginulom sinu.
Ne pale televizor kako ne bi čuli njegov glas. Žive za odlaske na njegovo posljednje počivalište.
- Oni se ne drže nikako. Zamislite kako je majci koja ga je odgojila - zaključuje Ljiljana.
FILIP (9): I JA ĆU ZA TOŠU TRČATI 1000 KM
Najmlađi među maratoncima koji će za Tošu istrčati gotovo 1000 kilometara od Nove Gradiške do Kruševa je 9-godišnji Filip Stojanovski. Idejni začetnik maratona je 62-godišnji Đoko Lazarovski, koji je najstariji maratonac. Trčat će neprekidno 80 sati. Podijelit će se u skupine kako trčanje ne bi prestalo. Kreću sa stadiona Sloga u N. Gradišci, gdje će se pustiti 26 golubova.
FANOVI U ZAGREBU LIJEPE TOŠINE PLAKATE
Fun club Toše Proeski, koji ima članove po cijelom Balkanu, organizirao je da se na dan Tošine pogibije po gradovima zalijepe jumbo plakati s njegovim likom. Novac za plakate dijelom su skupili sami, a dijelom su im pomogli i sponzori koji se ne žele reklamirati na Tošinu imenu i žele ostati anonimni. U Zagrebu lijepe 26 plakata s Tošinim likom, svaki za jednu godinu njegova života.
PROTIV TOŠINOG VOZAČA PODIGNUTA OPTUŽNICA
Protiv Georgija Georgijevskog, prijatelja i vozača Toše Proeskog podignuta je optužnica zbog izazivanja teške prometne nesreće sa smrtnom posljedicom. Vještačenja makedonskih i hrvatskih istražitelja razlikuju se samo u dijelu koji se odnosi na brzinu. Kako prenose makedonski mediji, istražitelji su u svom izvješću naveli kako je Georgijevski u trenutku sudara s kamionom vozio između 140 i 158 kilometara na sat. Točna brzina se ne može utvrditi, ali makedonski istražitelji tvrde da je manja od one koju su naveli hrvatski koja je iznosila 171 kilometar na sat. Složni su jedino u tome da Georgijevski nije držao dovoljno velik razmak u trenutku pretjecanja.