Izazovne obline, oskudna obleka, prodoran pogled... Danas je takav kadar učestala pojava na profilima društvenih mreža anonimaca koji, sve češće i agresivnije, izgledom pokušavaju zaraditi koji ‘lajk’ više. Društveni trendovi tjeraju mnoge na to da žele postati zapaženi na račun izgleda ne bi li si olakšali ostvarivanje nekog, uglavnom, poslovnog cilja ili ambicije.
No što kad seksepil obilježi ili definira nečiji životni stil? Koja je cijena ljepote i seksepila? Kako se pjevačice, glumice i voditeljice nose sa statusom seks-simbola i što im on uopće donosi? Teret ili slavu? Bolju poslovnu priliku ili društvenu kritiku? Uspjeh ili ponor?
U serijalu 24sata ‘Biti seks-simbol’ ljepotice koje su obilježile svojim izgledom protekle dekade u svojim ekskluzivnim ispovijestima govore o tajnama, usponima i padovima. Prvo donosimo razgovor s jedom od najpopularnijih pjevačica, Lidijom Bačić (33).
POGLEDAJTE VIDEO:
Kako se nosite s titulom seks-simbola?
Sjajno... od Marilyn Monroe, Brigitte Bardot i Sophije Loren... do novije Angeline Jolie... seks-simbol je pojam uspješne, lijepe i pametne žene. Super se nosim s tim i drago mi je da sam seks-simbol.
Koji su pozitivni, a koji negativni aspekti takve percepcije?
Pozitivni aspekti su da netko u današnjem svijetu od gotovo osam milijardi ljudi prepoznaje moje ime, glas i stas. I ja sam sretna što me se brendira kao pojam ljepote jer je svijet zatrpan informacijama, a ja sam očito dobra u tome kad me vi prepoznajete kao nekadašnje dive. Negativno je jedino to što ljudi ne percipiraju svijet kao prostor gdje moraju postojati i seks-simboli, pa su nekad revoltirani.
Kad ste se odlučili, i što Vas je potaknulo, da koristite slogan ‘i stas i glas’?
Pa još u školi su me zvali The Body, imala sam kratke faze premršavosti, ali oduvijek imam i stas i glas, pa mi je taj hashtag bio logičan i prirodan.
Kako danas gledate na sukob sa Brunom Šimlešom? Je li Vas ojačao?
Ja sam digla glas za sve žene koje se gleda površno jer se sudi na prvu, a sve jake žene su puno kompleksnije i puno duhovnije od njegova tumačenja. Mislim da je naučio lekciju i da je pravedniji prema ženama. Davno je to bilo pa se ne bih vraćala na to.
Stranica ‘Seksizam naš svagdašnji’ Vašu reklamu za akumulatore proglasila je seksizmom. Kako to komentirate?
Nebitna stranica, koliko su mi rekli administratori. Imaju 4000 pratitelja. To je kao neka neuspješna blogerica. Smiješno mi je komentirarti ih uopće, ali kad smo kod te teme... Fotku je radio umjetnik, velika tvrtka, velika kampanja, ja sam jaka žena... Bolje neka brinu za prave seksizme i bore se za stvarna prava žena pa će i biti relevantni.
Postoji li nešto što ne bi reklamirali?
Pa sigurno ne bih reklamirala ništa što šteti društvu u cjelini, ženama, djeci, Hrvatskoj... I ništa što je neprimjereno.
Je li teško biti zgodna žena u Hrvatskoj?
Pa ja volim naš narod i naš mentalitet, koji ipak ima više duha od nekih sterilnih sredina. Ne smeta mi ništa jer zgodne žene, ako su pametne, samo mogu izgraditi svoj život i karijeru sa srcem i ispravnim stavom. Nemam mrlje u prošlosti, sve sam sama stvorila i ponosna sam na sebe.