Ljubavni krah Ashtona Kutchera s ostacima hrane tema je nove kampanje u kojoj na lako pamtljiv i zabavan način Orbit podučava o važnosti pravilne njege usne šupljine.
U reklami koja u Hrvatskoj počinje s emitiranjem 1. veljače Ashton, novo zaštitno lice brenda Orbit, "prekida" s ostacima ukusne pizze u ustima.
Imitirajući prekid ljubavnog odnosa, Ashton u reklami "prekida" s animiranim likom pizze koja je samouvjerena i neodoljiva te predstavlja namirnicu koju Ashton voli, ali i namirnicu koja se predugo zadržava na zubima što ugrožava njegovo samopouzdanje i može se loše odraziti na zdravlje njegovih zuba. Tek u trenutku kad se Ashton posluži paketićem Orbit guma za žvakanje bez šećera, njegova borba završava i može se pozdraviti s pizzom te vratiti samopouzdanje.
- Veliki sam obožavatelj brenda Orbit kojeg povezujem s uspomenama iz djetinjstva - komentirao je.
U Wrigleyu su oduševljeni suradnjom.
- Tko može bolje od Ashtona Kutchera, sa svjetski poznatim osmijehom, predstaviti novu kampanju za Orbit - pitaju se.
Nova reklama predstavlja nastavak kampanje za njegu usne šupljine brenda Orbit, u kojoj je prethodno glumio Antonio Banderas koji se "rješavao" zaigranih likova hrane.
Više informacija i samu reklamu možete pronaći na www.orbit.com.hr