Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži u tangama kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: 'Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.' Oglašavanje je očito uspjelo jer su izazvali lavinu komentara...
POGLEDAJTE VIDEO:
Očekivano, među onima koji su oštro reagirali na ovaj hrabar marketinški iskorak bio je i Vice John Batarelo (51), sociolog i aktivist te predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare.
- Homo propaganda i indoktrinacija (na 'simpa' način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati niti Pipi niti bilo što od poduzeća Dalmacijavino, koje je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral. Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje, a najviše moral i obitelj - zaključio je Batarelo u istupu na Facebooku.
I dok je Batarelo među svojim prijateljima i istomišljenicima većinski dobio podršku za svoj istup, na službenoj objavi mnogo je komentara koji se ne slažu s time. Ljudi hvale kampanju i marketinški potez, za koji je zeleno svjetlo dao direktor Dalmacijavina, mladi biznismen Luka Diel-Zadro (30).
- Prije nisam kupovala Pipi, ali ubuduće hoću. Svaka vam čast. Živjela ljubav - napisala je jedna od korisnica, a čini se da je brend u svakom slučaju postigao ono što su priželjkivali.