Od prvog dana na Enteru mi je dinamično, opušteno i kreativno, rekao je Ivan Vukušić (36), voditelj i zaštitno lice Entera Zagreb koji slavi četvrti rođendan. Dodaje da svojim kolegama na radiju i sebi želi još puno ovakvih godina i hitova.
- Sve što mnogi sanjaju da imaju na poslu, mi to živimo svakog dana - ističe Vukušić. Iako se u Hrvatskoj, kao i širom svijeta, već niz godina raspravlja o radiju kao multimedijalnom kanalu s vrhunskom produkcijom, voditeljima i producentima koji svojim stilom života odgovaraju ciljanom slušatelju, kreativnim marketinškim kampanjama koje su zanimljive ciljnoj skupini, a ostvaruju direktni učinak oglašivaču i samoj radijskoj postaji, vrlo malen broj radija može reći da je uspio ostvariti sve navedeno.
Enter Zagreb jedan je od rijetkih koji je u protekle četiri godine postao brand poznat apsolutno svim relevantnim i ciljanim oglašivačima, slušateljima, organizatorima svjetski poznatih festivala i najbitnijim influencerima. S lokalnom koncesijom proširio se doslovno cijelom Europom pomoću mobilne aplikacije Enter ZG i livestreama na enterzagreb.hr.
Lansiranje prvog domaćeg current hit radija 12. ožujka 2014. zapravo nije moglo drugačije proći nego beamvertisingom, po prvi puta viđenom obliku oglašavanja u Hrvatskoj kad su pročelja zagrebačkih zgrada pretvorena pomoću animiranih projekcija u filmska platna.
- Kako smo startali, tako se uporno penjemo samo još više. Enter je postao prepoznatljiv po specijaliziranoj glazbi, specijaliziranom sadržaju i promocijama koje obuhvaćaju događaje najviše kvalitete - istaknula je direktorica i glavna urednica Entera Zagreb Anita Frtalic. Ispričala je kako za četvrti rođendan spremaju čak tri velike priče koje u fokusu imaju slušatelja, nešto novo kod nas još neviđeno i zasluženu pohvalu onima koje ostali mediji ne podržavaju dovoljno.
Na Enter Music Festivalu, prvom Boiler Roomu u Hrvatskoj, nastupit će 12. ožujka od podneva do 22 sata, u Enterovoj redakciji, čak 10 vrhunskih DJ-eva. Naime, Boiler Room je online platforma za emitiranje glazbe uživo diljem cijelog svijeta.
- Isti dan navečer uručit ćemo na svečanoj dodjeli Enter People Awards 2018 nagradu najuspješnijoj, najkreativnijoj i po glasovima slušatelja najomiljenijoj mladoj osobi u Hrvatskoj. Obje priče moći će se pratiti putem videostreama na Facebooku Entera. Sve završava velikim partyjem i setom Chocolate Pume 16. ožujka u zagrebačkom Opera Clubu - rekla je Frtalic.
Osim što Enter živi za svog slušatelja 0-24 sata u eteru, na webu, aplikaciji, svim društvenim mrežama, jedini je radio u Hrvatskoj koji ima vlastiti WhatsApp broj. Tu su i ekskluzivni ugovori sa svjetskim DJ-ima kao što su Armin van Buuren, Hardwell, Martin Garrix, Nicky Romero, Tiesto, Oliver Heldens i Fedde Le Grand koji pripremaju tjedne radijske showove za Enter.
Zajedno s najjačim festivalima poput Ultra Music Festivala u Splitu, čiji su ekskluzivni medijski pokrovitelji, SeaStara u Umagu ili MTV Summerblasta u Poreču, Enter se doslovno seli na mjesto događanja i prenosi kompletni festivalski zvuk i sliku.
Svakako vrijedi istaknuti i Enter The Challenge, prvi i jedini radijski reality show u Hrvatskoj koji slušatelje doslovno lansira negdje u Europu odakle se moraju u što kraćem roku bez mobitela i novca vratiti u Zagreb i Zakopano putovanje gdje odabrani imaju priliku na tajnoj lokaciji iskopati bocu s putovanjem vrijednim deset tisuća eura.