U svrhu promocije, influencerica Lora Garza je najavila nagradnu igru za potpuno novi KIA SUV u koju je svatko mogao ući i dobiti priliku za pobjedu, pod uvjetom da je kupio jednu ili više ulaznica u vrijednosti od 17 dolara. Tombola je izazvala veliko zanimanje, pa se puno ljudi uključilo da vidi tko je osvojio auto.
Nažalost, pratitelji su bili neugodno iznenađeni kada su vidjeli da je auto osvojila njena majka, što je dovelo do negativnih komentara i napada na influencericu kako je nagradna igra bila namještena.
Garza je objasnila da je proces nagradne igre bio transparentan i objektivan te je tombola bila organizirana u suradnji s Meksičkom nacionalnom lutrijom kako bi se osiguralo da nije bilo sumnje u namještanje. Dobitni brojevi lutrije su odredili dobitnika njezine tombole pa je, kako tvrdi, očito sve slučajnost, prenosi Odditycentral.
Nakon završetka kontroverzne nagradne igre na svom Instagramu objavila je video u kojem sebe prikazuje kao žrtvu "kulture otkazivanja", tvrdeći da neki ljudi samo žele vidjeti njezin neuspjeh. Influencerica je rekla da bi reakcija bila ista, čak i da je pobjednik bio njezin susjed, partner ili čak kolega iz razreda.
Pokušala se opravdati kako i da je htjela srediti tombolu, odabrala nekoga puno manje očitog od vlastite majke.
Unatoč tome, bilo je dosta drugih koji su ostali neuvjereni, pogotovo jer je navodno trebala podijeliti nagrade od 50.000 pesosa petorici sretnih obožavatelja, što se očito nikada nije dogodilo.
Garza je rekla da razmišlja o kupnji drugog kamiona za svoju majku i ponavljanju nagradne igre, ali kaže kako 'sasvim sigurno neće dati auto osobi koja nije pobijedila jer bi to bilo nepravedno'.