Stvarno sam smršavio i izgubio puno masnoće, posebno na licu. Izgledao sam mršavo, a ljudi su mislili da sam na rubu smrti, rekao je Bryan Johnson (47), prenosi magazin People. Softverski inženjer angažirao je 30 liječnika i u godini dana uložio dva milijuna dolara u svoj izgled kako bi 'poboljšao' i 'pomladio' svoj izgled. No nije sve prošlo kako treba, a to je sada javno podijelio.
Izjavio je kako je proces uključivao ubrizgavanje masnoće jednog donora u lice, a zbog injekcije masnoće nateklo mu je lice te je izgubio vid.
Svoje bogatstvo je uložio u istraživanja znanstvenih centara izvrsnosti, a cilj mu je bio 'pomladiti' svoj mozak, pluća, jetru, bubrege, tetive, zube, kožu, kosu, mjehur, penis i rektum na razinu 18-godišnjaka, prenosi magazin People.
Dodao je kako je time htio poboljšati svoje 'biomarkere' te javnosti objasnio zašto je masnoća važna u tom procesu 'pomlađivanja'.
- Masnoća na licu prilično je važna za to kako ljudi percipiraju mladost i nije važno koliko su biomarkeri dobri ako nema masnoće na licu - prenosi People.
Ono što je sljedeće učinio je, kako kaže, 'Projekt baby lica', odnosno pokušao je 'istražiti možemo li vratiti izgubljeni volumen lica'. Johnson je umjesto filera odlučio ubrizgati masti u lice.
- Moguće je koristiti vlastitu tjelesnu masnoću za ovo, ali problem je bilo to što nisam imao dovoljno te masnoće za uzorak, pa sam upotrijebio donora. Odmah nakon što sam primio injekcije, lice mi je eksplodiralo. A onda je postajalo sve gore i gore, sve dok mi nije počelo utjecati i na vid. Bila je to baš teška alergijska reakcija - ispričao je.
Podijelio je i fotografiju na svojim društvenim mrežama.
- Možda me danas nećete prepoznati, rekao sam mu. Mislim da sam dobro, nadam se da sam dobro. Ako ja nisam dobro, jesi li ti slučajno obučen za neke akcije spašavanja života, pitao sam ga. Sedam dana kasnije, lice mi se vratilo u normalu - dodao je slavni inženjer koji unatoč lošem iskustvu, ne odustaje od traženja načina za vraćanje 'izgubljenog volumena na licu'.
- Jedna stvar je kad radite na proizvodu, a sasvim druga stvar je kad ste vi sami taj proizvod - zaključuje za People.