Čula sam da mnogo ljudi priča kako ih Hello Kitty čini sretnima. Stoga se ne osjećam čudno kad kažem da Hello Kitty i mene čini sretnim, kaže Christine Yano, profesorica antropologije na Harvardu i autorica knjige 'Pink Globalization: Hello Kitty’s Trek Across the Pacific'.
Yano još od 1997. istražuje fenomen Hello Kitty i napominje kako je upravo Kitty imala veliku ulogu u popularizaciji japanske kulture. Također, dodaje, Hello Kitty dokaz je koliko je važno stvoriti nešto što se djevojčicama, ali i ženama, diljem svijeta sviđa, nešto što ih može usrećiti.
- Kad govore o Kitty, ljudi misle o nečem lijepom što mnogu djecu, ali i odrasle čini sretnima - kaže Yano.
Profesorica dodaje kako su mnogi ljudi s kojima je razgovarala u sklopu istraživanja za svoju knjigu rekli da ih sam pogled na lutkicu, ili bilo što drugo s motivom Hello Kitty, čini smirenima i zadovoljnima. Hello Kitty, objašnjava, nije samo igračka, to je fenomen popularan i među odraslima.
Hello Kitty vole i Lady GaGa i Katy Perry. Pjevačice rado nose odjeću s motivima Hello Kitty ili se čak odijevaju kako bi izgledale poput Kitty.
Hello Kitty 'rođena je u Japanu 1974. godine u znaku Škorpiona. Mačkica mekana, bijela i obvezno ukrašena velikom crvenom mašnom između ušiju nastala je prema ideji Yuko Shimizu, Japanke engleskog podrijetla.
Na svim hrvatskim kioscima i internetskoj trgovini Mondo u prodaji je prvi od dvanaest kompleta 'Kod kuće s Hello Kitty' koji će izlaziti svaki tjedan. U svakom kompletu nalazi se slikovnica i namještaj, a u svakom drugom kompletu uz navedeno se još dobiju i kartonski elementi od kojih se složi kuća. Prvi komplet donosi još i informativnu brošuru te vodič za slaganje kućice. Cijena prvog je 19,90 kuna, a svih ostalih kompleta Hello Kitty 39,90 kuna.