Otkako je u subotu završio izbor hrvatske pjesme za pjesmu Eurovizije, Dora, gledatelji ne prestaju komentirati kako nisu mogli glasovati za svoje favorite. S tom informacijom u javnost je izašla i nekadašnja predstavnica na Eurosongu, a ove godine i natjecateljica na Dori, Nina Kraljić (28). Iz njezinih objava dalo se iščitati kako je zakinuta.
POGLEDAJTE VIDEO:
Upitali smo HRT o čemu se radi jer smo i sami dobili informacije s više strana da se pozivi nisu mogli uputiti na brojeve koji su tijekom Dore bili ispisani na malim ekranima. S HRT-a jučer su zatražili očitovanje od tvrtke s kojom su surađivali, a sada je stigao i odgovor.
Navode kako je telefonski sustav operatera imao mogućnost zaprimanja preko 100.000 istovremenih poziva od krajnjih korisnika.
- Telefonsko glasovanje za projekt Dora 2021 organizirano je uz unaprijed određene uvjete od strane organizatora: glasovanje unutar vrlo kratkog vremenskog intervala, odnosno u trajanju od samo 10 minuta; izgovaranje dugačke glasovne poruke pozivateljima prije uspostave poziva i početka naplate; izvršavanje provjere da li je telefonsko glasovanje u tijeku; izvršavanje provjere broja poziva ostvarenih po pojedinom telefonskom broju, odnosno prekidanje poziva prije uspostave ukoliko je korisnik pozivao više od 10 puta - istaknuli su.
Dodali su i kako su svi navedeni zahtjevi pri povećanoj količini poziva uzrokovali određeno opterećenje telefonskog sustava, ali u okviru normalnog ponašanja. Na njihovu sustavu nije zabilježeno odbijanje poziva osim neuspostavljenih poziva koji nisu smjeli biti ostvareni prema uputi organizatora (op.a. ako je pozivano više od 10 puta).
- Iako na sustavu nisu zabilježene poteškoće u radu, ne možemo isključiti mogućnost da su se iste događale na sustavima trećih strana uključenih u funkcioniranje telefonije koja pokriva sve korisnike u RH jer u istome sudjeluje mnoštvo drugih operatora i različitih sustava, ali isti nisu pod našim nadzorom - kaže tvrtka s kojom je HRT surađivao.
Prijenos Dore je u subotu navečer pratilo u prosjeku 14,3 posto gledatelja, a prema podacima AdScannera, Dora je ostvarila 33,6 posto sharea, odnosno, trećina svih gledatelja koji su tada bili pred TV-om, gledali su Albininu pobjedu.