Više od 21,000.000 odgledanih minuta dosadašnjih devet epizoda najbolje govore o odličnoj reakciji na format koji je publika jedva dočekala, a prepoznali su ga i veliki sponzori poput Coca-Cole, Čunga Lunge i Vipa.
- Bilo nam je dosta nerealnih dijaloga u domaćim serijama koje smo gledali - rekao je Marko Vuletić (17), koji u prvoj regionalnoj internetskoj seriji “Isti san” igra na jeziku brzog Brunu. Oduševio se kad je pročitao scenarij s njima bliskim likovima i govorom koji zvuči prirodno.
- Ovih deset epizoda bilo je totalna avantura, a jedino što smijem reći o finalu jest da nitko neće vjerovati kako završava - ispričao je.
Producentica Maša Zibar (29) istaknula je da nakon genijalne povratne informacije publike znaju kako dodatno 'zapapriti' drugu sezonu.
- Možda neku ulogu zaigra i budući pobjednik našeg novog Videostar natječaja - najavila je Maša. Finalnu epizodu internetske serije 'Isti san' možete gledati ekskluzivno na JoomBoos kanalu u četvrtak u 12 sati.