Miro Vidović, jedan od najistaknutijih hrvatskih glazbenih producenata, preminuo je nakon duge i teške bolesti. Kroz njegov čuveni Morris studio u Zagrebu prošli su brojni domaći glazbenici, od cijele hip-hop scene pa sve do pop zvijezda. Kod Vidovića su se masterirali albumi i pjesme Olivera Dragojevića, Damira Urbana, Matije i Arsena Dedića, Nine Badrić, Dine Dvornika, Maksima Mrvice, Severine, Massima, Darka Rundeka, Tereze Kesovije, Vanne, Gibonnija, TBF-a, Natali Dizdar... Lista je poduža.
Odrastao je u Vukovaru, gdje je pohađao glazbenu školu i učio svirati gitaru. Kad je Hrvatsku zahvatio rat, u Osijeku je studirao vanjsku trgovinu na Ekonomskom fakultetu pa je otišao u Njemačku kako bi na ulici svirao gitaru. Mnogi su ga poštovali zbog samozatajnosti i profesionalnosti, a oni koji su svoje prve diskografske korake napravili s Vidovićem tvrde kako im je 'dobri diskografski duh' nesebično pomagao u svemu. Od uspješnog i značajnog domaćeg producenta na društvenim se mrežama opraštaju njegovi kolege i prijatelji.
- Plakao sam cijelu noć, on mi je bio kao brat. Nikada mu se nisam mogao adekvatno odužiti, jer za sve nas je bio veliki brat, najbolji čovjek kojeg sam znao u životu. Obožavali su ga i moji roditelji. Snimio sam kod njega 90 posto svoje diskografije. Jednostavno sam utučen, uplakan, u šoku i u nevjerici da odlaze takvi najbolji ljudi - rekao nam je Matija Dedić.
Biranim riječima o preminulom glazbeniku govorio je i Tedi Spalato.
- Najviše ću mog dragog Miru pamtiti kao velikog čovjeka i velikog prijatelja, producenta, čovjeka koji je radio prvi hip hop i koji je producirao bezbroj albuma. Bio je izuzetno nadaren kao glazbenik i kao producent. On je sinonim za sve što je vezano za glazbu i produkciju. Bio je dobar čovjek, uvijek je pitao: "Što treba?". Imao je veliko znanje i stalno je napredovao. Ostavio je puno traga, bez njega se ne može zamisliti domaća glazba i produkcija. Bio je alfa i omega svega, njegova smrt je veliki gubitak za hrvatsku glazbu - kazao nam je Tedi.
Slovio je za čovjeka koji je 'otkrio' popularne 2Cellose, iako sam za sebe nikad to nije govorio.
- S velikom tugom i žaljenjem primili smo vijesti da nas je Miro napustio. Bio je s nama od samih početaka, uvijek posvećen poslu, kojeg je radio s velikom strašću i bio je srce 2Cellosa - napisali su Stjepan Hauser i Luka Šulić.
- Miro mi je bio puno više od suradnika, bio mi je dobar prijatelj. Ne znam što bih uopće u ovom trenutku rekao, ne mogu ni složiti rečenicu od tuge - kazao nam je kratko shrvani Edo Maajka.
Saša Antić prisjetio se njihovih suradnji.
- Ne sjećam se više točno kako smo se upoznali, studio Morris je od kraja 90-ih pa kroz 2000-e bio velika tvornica. Svi smo tamo nešto "kuhali", radilo se punom parom, a Miro je tu skulirano kormilario. Konkretno, kod Mira sam snimao puno gostovanja, on je miksao i masterirao moj solo album Alejuandro Buendija - "Pepermint", a TBF-u je snimao album "Perpetuum fritule", live u Močvari. Jedan sam od mnogih koji su ga obožavali. Divan čovjek, osvajao je neopisivo blagom i neposrednom energijom, uvijek opušten i nasmijan, nikad glasan i nametljiv. Veliki radnik i znalac je bio. Prevelika je tuga što nas je napustio, suosjećam s familijom i tješim se u vjeri da za takve duše postoji neki viši nebeski plan - rekao nam je Antić.
Toplim riječima od svog suradnika i kolege oprostili su se i njegov Vukovarac General Woo, Marin Ivanović Stoka, a Baby Dooks rekao nam je kako su svi trenutačno u velikoj tuzi.
- Postoje ljudi koji rade razliku, svojim idejama, djelima, riječima, Miro je čovjek koji je napravio ogromnu razliku. Ako Zagreb ili njegov Vukovar odluče davati priznanja važnim osobama hrvatske glazbe Miri Vidoviću bi trebala biti posvećena jedna lijepa ulica u centru - zaključio je glazbeni menadžer i promotor Sanjin Đukić.