Nakon što ni golom i nauljenom Kim Kardashian (34) časopis Paper nije uspio 'srušiti' internet to su ponovo pokušali uz pomoć Jamesa Franca (36). Iza internetske kampanje 'Break the internet' stoji dobro elaborirana marketinška kampanja koja zvijezdama koje u njoj sudjeluju, ali i spomenutom listu donosi ogromnu medijsku pažnju. Za 'lajkove', pratitelje, hashtagove i 'shareove' Franco je gotovo sat vremena u ponedjeljak na videochatu radio što god su ga obožavatelji tražili.
James je s obožavateljima razgovarao uživo iz hotelske sobe koja je bila opremljena raznim rekvizitima, odjećom, hranom, igračkama, ali i živom mačkom. Glumac je tako plesao uz pjesmu 'Everybody' Backstreet Boysa i ljubio se s lutkom napravljenom od čarape, a na sebe je obukao ružičastu baletnu haljinicu i stavio rajf sa zečjim ušima. Morao je naslikati i portret svog kolege Setha Rogena (32) s maslacem od kikirikija i džemom.
Cijeli video možete pogledati ovdje