Nakon mnogo godina Hrvatsku je proteklih tjedan dana "treslo" eurovizijsko ludilo. Od Vukovara do Dubrovnika svi su bodrili Marka Purišića, Baby Lasagnu, i njegov, moglo bi se reći, svjetski hit "Rim Tim Tagi Dim". Hrvatice i Hrvati za veliko finale u subotu navečer pripremali su se već od ranog jutra. Kupili su sve potrebne namirnice, od hrane do pića, a nisu izostali ni tabletići, koji su još od Dore bili Lasagnin zaštitni znak.
Tako nam je, nekoliko sati prije početka spektakla u švedskome Malmöu, stigla fotografija vesele bakice koja je zauzela svoju poziciju ispred televizora u iščekivanju nastupa omiljenog joj Babyja. Uz rekvizite, tabletiće i hrvatsku zastavu, gospođa je s osmijehom i ponosom pozirala.
- Fotografirala sam svoju mamu. Ona je 'vatreni' navijač našeg Lasagne i ništa nije prepustila slučaju - rekla nam je kći, koja nije ništa manji Markov fan od majke.
- Mi smo se od jutra počele pripremati za gledanje finala. Opremile smo se tabletićima, to su ovi mamini iz prošlog stoljeća, iz vremena Jugoslavije ha, ha - kaže nam gospođa.
U njihovu domu na Jadranu ne nedostaje dobrog društva, ali ni "žestice".
- Ma svega ima. Rakijice, vinčeka... Mesa s roštilja, prava zabava - rekla nam je obožavateljica.
Podrška Lasagni stigla je i od osječkog cvjećara Slavena Pavlovića, koji je aranžmane prije radio i za Severinu te za Milicu Pavlović.
- U svojem stilu pružili smo podršku Marku. Napravili smo jedan box u crveno-bijelo-plavoj boji, ukrašen ružama - pokazao je Slaven.
Kao poseban detalj, na svoj rad stavio je svojeg mačka.
- Pazite slučajnosti, zove se Marko, a našem Lasagni želimo sve najbolje - rekao je cvjećar.