To je to što me zanima!

Eurosong gledalo 183 milijuna ljudi, a popularnost mu raste

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina. Najviše gledatelja ponovno je bilo u Njemačkoj, dok su najzaluđeniji ovim natjecanjem Islanđani
Vidi originalni članak

Ovogodišnje natjecanje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 milijuna ljudi, objavili su u ponedjeljak organizatori iz Europske unije radiotelevizija (EBU). Veliko finale održano 22. svibnja u Rotterdamu imalo je 40,5 posto udjela u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine 'share' gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine. Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019. 

"Oduševljeni smo time što se gledateljstvo vratilo Euroviziji u tako velikim brojevima i ponosni smo na to", kazao je izvršni producent Martin Osterdahl.

VELIKE ZVIJEZDE NATJECANJA Neki od njih Eurosongu duguju svoj uspjeh, a drugi su pokušali doći do pobjede na staroj slavi

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina. 

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78,5 posto. 

No nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći 'share' u odnosu na bilo koje tržište - iznenađujućih 99,9 posto. Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7,8 milijuna. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare