Nagrada za hit godine dodjeljuje se prema istraživanju agencije Puls o čitanosti i prodaji. Tu je prvo mjesto, za 'koplje' ispred ostalih, osvojila Nives Celzijus sa svojom 'Golom istinom'. To izgleda ne odgovara 'ozbiljnim književnicima' i počele su 'padati glave'. Kada je postalo očito da Nives treba pobijediti, a direktor agencije Puls kaže da je istraživanje napravljeno kao i svake godine, povjesničar književnosti Krešimir Nemec dao je ostavku u Upravnom odboru nagrade. Misli da je postupio legitimno jer smatra kako je glasovanje netransparentno, da su kriteriji nejasni i da je medijski tretman knjiga neravnopravan. Nakon Nemecove ostavke Upravni odbor sajma knjiga u Puli odlučio je ukinuti kategoriju za hit godine jer žele spriječiti skandal. Nives je zgrožena ovakvim činom i cijelu situaciju naziva manipulacijom i pokušajem oduzimanja nagrade legitimnoj pobjednici. Mislite li da je Upravni odbor nagrade pravilno postupio? Ima li ikakave veze to što je medijski tretman knjiga neravnopravan s dobivanjam nagrade? Ako je to bitan faktor, kako bi izračunali bi li neka knjiga bila prodavanija kada bi bila bolje reklamirana? Kako to da se tek ove godine shvatilo da su kriteriji neravnopravni ili da je glasanje netransparentno? Je li problem zapravo u tome što su neki književnici zaprijetili vraćanjem nagrade ako ju dobije Nives? Treba li neki Upravni odbor podlijegati takvim ucjenama? Je li veći skandal ukidanje nagrade ili to da ju dobije Nives Celzijus?