Iza nas je Eurosong, a naš Marko je osvojio drugo mjesto na glazbenom natjecanju i time sjajno plasirao Hrvatsku nakon dugo vremena. Baby Lasagna i pjesma 'Rim Tim Tagi Dim' su se često pretraživali na Internetu ovih dana, a evo koliko je to prema Google Trendsu, piše Net.hr.
Lasagna je nastupio u prvoj polufinalnoj večeri, 7. svibnja, a odmah tu večer dogodio se i porast pretraživanja njegovog imena. Kad je uslijedilo finale, pretraživač je 'gorio' od guglanja našeg predstavnika.
'Baby Lasagna' se osim u cijeloj Hrvatskoj te zemljama regije, pretraživao najviše i u Litvi, Grčkoj i Švicarskoj.
A ovako je izgledalo prošli tjedan kada bi se u Google upisao 'Rim Tim Tagi Dim'. Osim nas i naših susjeda, najviše se ovaj pojam pretraživao u Sjevernoj Makedoniji, Finskoj, Švedskoj…
Osim 'Baby Lasagna' guglalo se i 'Marko Purišić' na samu finalnu večer te dan nakon i tijekom nedjelje.
Nakon sjajnog plasmana Lasagna je u nedjelju stigao iz Švedske, a na zagrebačkom trgu dočekalo ga je tisuće ljudi. Svi su pjevali i plesali energični 'Rim Tim Tagi Dim', a našeg predstavnika u jednom trenutku su preplavile emocije te se rasplakao.
POGLEDAJTE VIDEO: