Mnogi su očekivali kako će 'Blade Runner 2049' biti jedan od dva velika jesenska hita, uz iznimno uspješan horor 'Ono'. No to se nije dogodilo. Film je značajno podbacio kako na američkom, tako i na globalnom tržištu.
U tri tjedna koliko je film u kinima, utržio je jedva 72 milijuna na američkom, i 120 milijuna na globalnom tržištu za sveukupnih 192 milijuna, i to prije poreza. No film je koštao 150 milijuna neto, plus tko zna koliko desetaka milijuna marketinških troškova. Sve to ga čini popriličnim financijskim promašajem, ma što god kritika mislila o kvaliteti filma.
Kako se čini, jedan dio 'krivnje' za sve pada na redatelja Villeneuvea. Sam autor je tražio da se film ne prikazuje po festivalima, kao što je i tražio da novinari o filmu ne pišu, kako se ne bi otkrili kritični dijelovi radnje prije samog gledanja. Takav kontramarketinški potez očigledno nije donio dobar efekt.
- Kao ljubitelju filma jedno od boljih iskustava mi je bilo kad sam bio u ocjenjivačkoj grupi na jednom festivalu. Dvadeset filmova sam pogledao, a da ništa o njima nisam znao. Ne znaš žanr, zemlju, priču. Ne znaš je li komedija ili horor. Ljudi sada žele znati previše toga prije gledanja. Trebaju o filmu čitati poslije gledanja, a ne prije - izjavio je redatelj, neizravno okrivivši publiku za neuspjeh.
Iako se neki s Villeneuveom slažu, čini se kako je redatelj u krivu. To možda i je 'ispravan' način gledanja filmova, no današnji svijet ga ne podržava. Internet je sveprisutan, a s njime i informacije.
Pouzdavanje samo u 'dobar glas koji se daleko čuje' uistinu nije više nešto što dovoljno dobro funkcionira u medijski prožetom društvu. Da se kampanja iza filma nije oslanjala isključivo na to, kao i na frazu 'nastavak legendarnog filma', tko zna koliko bolje bi 'Blade Runner 2049' prošao.