Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, objavila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira scenu u pariškom tunelu iz 1997. godine gdje je poginula princeza Diana. Reklama prikazuje sliku oštećenoga automobila u tunelu s natpisom: 'Diana nije izabrala svoju smrt... 2024. godine trebali bismo imati izbor.'
Fotografiju pogledajte OVDJE.
Reklama je izazvala žestoke kritike, a prijatelji pokojne princeze i političari su je opisali kao 'odvratnu, podlu i gnjusnu'.
- Ovo je okrutno, bešćutno i oportunistički. Diana su iskorištavali tijekom njezina života, a sada se iskorištava njezina smrt - rekla je za Daily Mail Barunica Rosa Moncton, koja je bila princezina bliska prijateljica.
Kensingtonska palača također je izrazila bijes i zgroženost što su u reklami koristili njezinu tragičnu prometnu nesreću.
Reklama je nakon niza osuda povučena. Francuska organizacija za eutanaziju priznala je da je 'možda uvrijedila neke ljude' nakon što su naišli na brojne kritike.
- Nakon komentara na društvenim mrežama kampanje čiji su vizualni prikazi možda uvrijedili neke ljude, odlučeno je da se odmah povuče. ADMD se ispričava onima koji su bili šokirani odabirom slike - napisali su u priopćenju.
Diana je imala 36 godina kada su ona i Dodi Fayed poginuli nakon što je njihov Mercedes udario u stup u pariškom tunelu 31. kolovoza 1997. Diana je ležala teško ozlijeđena u olupini i umrla nekoliko sati kasnije u bolnici.