The Prodigy imali su golemi utjecaj na glazbu otkako su underground rave scenu doveli u mainstream ranih devedesetih, a Keithova neobuzdana energija na pozornici bila je velik dio onoga što je grupi donijelo svjetsku slavu. Njegov Firestarter alter ego presudan je trenutak za bend, koji ih je lansirao u zvijezde i osigurao im status kakav dotad nitko s plesne scene nije imao.
Iako "samo" plesač, Keith je bio lice benda i Prodigy bez njega teško je zamisliti. Definitivno najbolji plesač na podiju. Zajedno s bendom zaslužan je što su sredinom devedesetih mnogi metalci i punkeri postali raveri i umjesto na Napalm Death počeli odlaziti na Future Shockove.
Obilježili su vrijeme u kojem se glazba još slušala na kazetama, a spotovi snimali na VHS. Vrijeme prije rata protiv terorizma, prije lažnih vijesti i prije društvenih mreža, ustvari, može se reći i prije interneta. Vrijeme kad je "Smack My Bitch Up" cenzurirao MTV, a ne YouTube.
Desetljeće u kojem su se ljudi još družili u kafiću, a ne na Facebooku, kad se mislilo da se bunt iskazuje na plesnom podiju. Vrijeme koje je proletjelo u treptaju stroboskopa.
Keith je bio ikona te generacije s kraja stoljeća, koja je novi milenij čekala na plesnom podiju misleći o svijetloj budućnosti i vrlom novom svijetu. Umjesto toga, dobili smo 11. rujna, Irak, Afganistan, terorizam, ekonomski slom, recesiju, lošu glazbu... a ostali smo i bez Firestartera, Johnny Rottena iz Sex Pistolsa rave generacije.
ONE SU BILE POD NOŽEM I NE SRAME SE: 'Na meni je sve umjetno osim obraza'