Nakon što su naši studenti dirigenti u prvoj emisiji svojim dirigiranjem nasmijali žiri, članove Simfonijskog orkestra HRT-a i gledatelje, zabavi je došao kraj. U drugoj emisiji HRT-ovog showa 'Maestro' napustila nas je Tamara Živković Ivanović dirigirajući „Kolo“ iz „Licitarskog srca“ Krešimira Baranovića.
- Kroz dva tjedna predivnog druženja s mentorom dirigentom Krešimirom Batinićem upoznala sam osnove ovog plemenitog i moćnog zanimanja. Strpljivo me je podučavao tehnikama dirigiranja i sigurno se potajno nadao mom prolasku u slijedeći krug. Nisam bila baš najbolja učenica jer je poštovanje uz veliku količinu treme, prema Simfonijskom orkestru HRT-a, prema vrhunskim glazbenicima i želja da na 'štreberski način'prenesem sve naučeno, presudilo nastupu u kojem nisam uspjela izboriti prolazak u idući krug natjecanja. Kao najveću vrijednost smatram poznanstvo s ostalim kandidatima-studentima. Svi su predivne, tople, obrazovane, a tako različite osobe, a ja sam uvjerena sam da ću ostati zapamćena barem po tome da sam prva ispala - rekla je iskreno.
Prvu desetku osvojila je Barbara Kolar dirigirajući 'Labuđe jezero', s čime je osvojila simpatije žirija koji ju je nazvao 'pravom labudicom za pultom'. Mirjam Pustički-Kunjko rekla joj je i da razmisli o studiju dirigiranja.
- Lijepo je čuti pohvale, ali se ne može spavati na lovorikama. Imam još puno toga za naučiti i puno etapa za proći -dodala je lijepa voditeljica.
Tjedni provedeni na relaciji Zagreb- Rijeka, kako bi što više vježbao sa svojim dirigentom Alanom Bjelinskim, isplatili su se Damiru Urbanu, koji je pokazao da postoji posebna glazbena veza između njega i Verdija. Urban je dirigirao uvertiru 'Moći sudbine' i pritom iskreno oduševio sve prisutne. Posebno ga je pohvalio maestro Fačini.
- Vaša izvedba uvertire je bolje ispala nego kad sam je ja prvi put dirigirao - rekao mu je.
Nicolas Quesnoit dirigirao je 'Romea i Juliju' Sergeja Prokofieva trudeći se ne zaplesati nimalo, dok je mentor Josip Ivan Skender Draženu Siriščeviću kazao da pati od tempitisa (upale tempa).
Epitet 'neodoljiva' zaslužila je Areta Čurković svojim nastupom u kojem je dirigirala ulomak 'Peera Gynta' Edwarda Griega. Posebno je oduševila maestra Kranjčevića.
- Bit ću i dalje svoja, ne pokušavam šarmirati nikoga, ako sam pritom nekom neodoljiva, meni je jako drago zbog toga -kazala je Areta.
Na kraju emisije imali smo priliku čuti još jednu uvertiru poznate opere 'Carmen' pod dirigentskom palicom Ozrena Grabarića. Nastup mu je bio turbulentan, a uspio je taj dan potrgati i maestrov štapić. Pravdao se da mu je maestro dao jeftin štapić, a članica žirija Mirjam Pustički- Kunjko rekla mu je da iza odličnog dirigenta, stoji pravi glumac.