Sunčana nedjelja u Parizu sa ljetnim temperaturama do 27 stupnjeva bila je prepuna turista, pa tako i modnih koji vikendom šopingiraju u luksuznim trgovinama, a za vrijeme modnog tjedna pohode revije. Dan je bio rezerviran za predstavljanje kolekcija proljeće - ljeto 2024. modnih kuća Balenciaga i Valentino.
POGLEDAJTE VIDEO:
Balenciaga je još na popravnom ispitu nakon nedavnog skandala sa modnom kampanjom u kojoj su djeca prikazana u sado-mazo kontekstu. Demna Gvasalia, kreativni direktor Balenciage izabrao je Vojni muzej kao lokaciju održavanja revije, a ispred koje se okupilo mnoštvo obožavatelja. Dominirale su crne kombinacije od različitih materijala i tekstura, a tu i tamo se netko istaknuo u crvenoj boji i u materijalima s metalik efektom.
U modnom izričaju posjetitelja je najviše bio prisutan avangardni minimalizam što znači da poklonika Balenciage i njihove estetike ima i dalje, bez obzira na spomenuti skandal. Najveću pažnju ljudi ispred revije je privukao muškarac odjeven kao disco kugla, u kompletu sastavljenom od razbijenih komada ogledala. Zanimljivo je da nije bilo euforičnih vrisaka mlađe publike, kao što to bude ispred drugih revija, a po tome se zna da je došla neka velika zvijezda i to najčešće bude netko sa Korean-pop scene. Možda je razlog naveden u prvoj rečenici...
Nova kolekcija modne kuće Valentino predstavljena je u Akademiji likovne umjetnosti Beaux-Arts de Paris. Popularnost brenda očitovala se nevjerojatnom gužvom kojoj su dodatno pridonijele i uske pariške ulice. PR služba je kao i u slučaju Hermesa odradila odličan posao jer su svi VIP uzvanici bili slično odjeveni u Valentino outfite. Elementi koji su dominirali na uzvanicima bili su bijela košulja, crna kravata, krupni geometrijski uzorci, šljokice i perje. Čak i ako nisu bile kravata i košulja kao takve, onda je gornji dio haljine podsjećao na to. Uz crnu i bijelu, boja koju najviše promoviraju za novu sezonu je baby roza.
Valentinov dizajner Pierpaolo Piccioli je prije nekoliko sezona na velika vrata u modu uveo jarku pink boju, koja je ovoga puta bila prisutna tek na nekoliko posjetitelja. Odlučili su promovirati androgeni look i zamijeniti rodne uloge; žene nose kravate, a njihovi muškarci nose kratke bermude s čizmama. Najefektniji posjetitelj revije bio je muškarac u crno-roza prugastom plaštu koji se vukao po ulici i stvarao mu probleme jer se stalno zaplitao o vlastite noge ili bi ga nagazili pješaci i biciklisti u prolazu.
Njegova djevojka je odjenula malu crnu haljinu s bijelim romantičnim detaljima, ali je i dalje sva pažnja bila preusmjerena na njega. Vjerujem da će se kolekcija koju su prezentirali kroz street style zvijezde odlično prodavati. Pravi je omjer nosivosti i efektnosti da bi svatko našao nešto za sebe i bio zamijećen u masi. Jer ono što skupo platimo, želimo da netko i primijeti.