Hrvatski predstavnik na Eurosongu, Baby Lasagna, ima još veće šanse za pobjedu nego ranije. Iako od kraja veljače čvrsto drži prvo mjesto na kladionicama. Šanse za pobjedu varirale su neko vrijeme između 15 i 17 posto, u utorak poslijepodne one su narasle na 19, a u četvrtak ujutro su se fanovi jako razveselili kada su vidjeli da je ta šansa još više narasla i sada iznosi 20 posto.
Veće šanse dolaze u periodu i kada je svih 37 zemalja napokon odabralo svoje pjesme koje šalju na natjecanje, a među zadnjima koji su to odradili bili su Izrael, Švedska, Armenija i Azerbajdžan.
Koliko je Baby Lasagna, pravog imena Marko Purišić, popularan, govori i činjenica da je u srijedu popodne njegov nastup u finalu Dore pregledan tri milijuna puta. Zajedno sa spotom objavljenim na službenom YouTube kanalu Baby Lasagne, a koji je pregledan 2,3 milijuna puta u mjesec dana, hrvatski predstavnik je skupio najmanje pet milijuna pregleda svoje hit pjesme!
Prije nego što nastupi na Eurosongu početkom svibnja, Baby Lasagna će pjevati i na zabavama uoči samog natjecanja koje će se održati diljem Europe. U idućih mjesec dana nastupit će u dva europska grada, Amsterdamu i Madridu.