Splitska modna dizajnerica, Anamarija Asanović i hokejaš KHL Medveščaka, Saša Martinović, podržali su akciju 'Oživi me'. U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama 'Oživi me' koju je za tu priliku dizajnirala dizajnerica Matija Vuica koja je i ambasadorica kampanje. Ovim putem Anamarija Asanović i Saša Martinović pozivaju sve Riječane da se u subotu pridruže ovoj akciji i nauče jednostavne postupke oživljavanja.
Riječki događaj 'Oživi me' održat će se u Zapadnom trgovačkom centru u 12 sati.
Kampanjom 'Oživi me' čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Tijekom listopada u gradovima diljem Hrvatske će se građanima omogućiti praktično vježbanje postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor. Nakon Splita i Zadra, te Rijeke ovog vikenda, edukacija će se održati u Zagrebu 18. 10. 2014. te u Osijeku 25. 10. 2014.