Svugdi ti se manta, a ovdi bistri, riječi su to Vrtirepke iz kultne serije ‘Prosjaci i sinovi’. Radi se o djevojci koja je beskrajno voljela svoj rodni kraj i cijelog života žudjela za njim negdje u tuđini. A onda kada se vratila, ponovno se u njoj probudila ljepota života i osjećaj svega onoga što joj je nedostajalo. Miris vriska, misečina, i sva ljepota koju u sebi nosi imotski kraj. Upravo ta Vrtirepka, inspirirala je autoricu već poznatih parfema ‘Nusha&Mattan’ da u svoju parfemsku kolekciju obogati još jednim posebnim mirisom, a upravo taj parfem nosi naziv ‘Vrtirepka’.
Ideja se razvila nakon što su parfemi Nusha i Mattan već postali popularni u Hrvatskoj, ali i širom granica Lijepe Naše, pa se autorica brenda Višnja Žužul odlučila za još jedan mirisni pothvat.
- Dugo sam vremena razmišljala kako moram napraviti parfem Vrtirepka. Htjela sam da ona bude izuzetno posebna, drugačija i da predivno miriše. Brinula sam o svakoj mirisnoj noti, izgledu bočice i kutijice jer sam željela da izgleda suvremeno i moderno. A unutra je i posebna poruka kada otvorite kutijicu - ‘svugdi ti se manta, a ovdi bistri’ jer ne želim da se zaboravi taj dio našeg tradicionalnog kojeg nosimo u sebi bez obzira gdje god se nalazi jer kući je najljepše - rekla je autorica parfema Višnja Žužul.
Parfem Vrtirepka pripada u cvjetno-puderaste parfeme. Po mirisu je senzualan, ženstven i zavodljiv. U gornjim notama osjete se mirisi kruške i crne ribizle dok su srednje note iris, jasmin, cvijet naranče. Bazne note parfema su vanilija, slatke praline, pačuli, mahune tonke. Zaštitno lice nove parfemske kampanje za Vrtirepku je mlada i talentirana glumica Ana Uršula Najev (25), koju trenutačno možete gledati u popularnoj seriji ‘Kumovi’. Uršula je s velikim zadovoljstvom prihvatila biti zaštitno lice parfema jer kaže kako joj se sviđa spoj modernog i tradicionalnog te što se radi o kvalitetnom hrvatskom proizvodu.
- I sama sam ljubiteljica parfema, a ova priča izuzetno mi se svidjela i s radošću sam ju prihvatila. Vrtirepka je predivan miris, rekla bih mladenački i zavodljiv. Sviđa mi se spoj modernosti i tradicije priče o Vrtirepki koja simbolizira mladost, žudnju i ljubav prema rodnom kraju. Zadovoljstvo mi je bilo snimati kampanju na mjestu gdje je snimana naša kultna serija prema čijim motivima se i rodila cijela ideja i drago mi je što sam dio iste - kazala je glumica.
Kampanja za parfem Vrtirepka snimana je u Medovom Docu, gdje se snimala i sama serija ‘Prosjaci i sinovi’. U predivnom i romantičnom ambijentu kuće koja je nekada bila kuća Don Pavla, a danas je uređeni prostor koji se izuzetno uklopio u cijelu kampanju. Osim toga, kadrovi su snimani ispred Vrtirepkinog bunara kako bi se dodatno začinila ova moderno-tradicionalna parfemska priča.
Fotografije potpisuje mladi fotograf Ivan Gudić, dok je za video zadužen Marijan Ilić. Za stajling se pak pobrinuo splitski dizajner Arileo.