Ulaskom u EU sve više postajemo dijelom 'globalnog sela' u kojem možemo sudjelovati samo ako govorimo zajedničkim jezikom. Zbog toga je poznavanje stranih jezika danas postala nužnost, a ne puki luksuz.
Svjesni nužnosti poznavanja stranih jezika, mnogi se roditelji odlučuju na upis djece u škole stranih jezika. Iako nikada nije kasno, mudro je pravilo „što ranije to bolje“, a mi u Octopus-u pružamo tečajeve za sve uzraste, od tečajeva za djecu predškolske dobi do tečajeva za odrasle.
Spajanjem užitka i učenja ostvaruju se optimalni rezultati što mi Octopus-u njegujemo dugi niz godina. Naša škola nudi tečajeve za djecu od 4 godine starosti na više u prilagođenim skupinama s obzirom na dob i razinu znanja. Vrtićke skupine podrazumijevaju drugačiji pristup i metodologiju rada ispunjenu kratkim, dinamičnim djeci privlačnim aktivnostima u kojima ona uživaju.
Više je razloga zašto s učenjem stranog jezika započeti već u predškolskoj dobi.
Za usvajanje i učenje jezika zasluženi su centri u mozgu koji su tijekom djetinjstva još uvijek u razvoju te je stoga to vrijeme i najpogodnije za početak učenja stranih jezika. Učenje jezika je proces koji podrazumijeva primanje novih informacija u izdvojenim kontroliranim uvjetima kao što je učionica gdje se obično koncentriramo na samo nekoliko aspekata jezika odjedanput. Usvajanje je pak način ovladavanja jezikom koji sliči upijanju i odvija se pri svladavanju vlastitog materinjeg jezika u najranijoj dobi. Sjetite se samo situacije kada ste u razgovoru sa strancem uporno bezuspješno pokušavali prevesti jednu sasvim jednostavnu rečenicu ali niste mogli naći prave riječi jer kao da ste u „krivom mentalnom sklopu“. To se događa stoga što u takvim situacijama razmišljamo u duhu materinjeg jezika umjesto da se „premjestimo“ u sklop stranog jezika kojim se u tom trenutku koristimo. Srećom, istovremeno možemo razviti više mentalnih sklopova za različite jezike ali taj proces valja započeti dok su jezični centri još u razvoju, dakle prije školske dobi. Dokazano je da ljudi koji su stranome jeziku izloženi još u (ranom) djetinjstvu imaju puno bolje jezične performanse (napose u smislu tečnosti, bogatstva vokabulara i točnosti naglaska) od onih koji strani jezik započnu učiti kasnije u životu.
Dakle, što ranije- to bolje.
Drugi važan razlog zašto bi učenje valjalo započeti u što ranijoj dobi jest okruženje. Djetinjstvo je doba najintenzivnijeg učenja kojemu je u to vrijeme sve podređeno. Kasnije u životu unatoč jakoj volji rijetko imamo priliku posvetiti se onome što smo propustili naučiti u ranijoj dobi, a to posebice vrijedi za učenje jezika u kojem nema „instant“ rezultata nego podrazumijeva dugotrajan proces.
Stoga, posjetite našu stranicu za detaljnije informacije i prepustite nam svoje mališane s povjerenjem.