Za nešto više od 2 tjedna, 14. i 15. studenog, u zadarskom Arsenalu će se održati Zadar DigIT konferencija, na kojoj će se prezentirati mogućnosti korištenja i primjene digitalnih medija, online marketinga i inovativnih tehnologija u turizmu. U tijeku je i posebna promotivna akcija putem koje je moguće ostvariti dodatni popust na kotizaciju, a dovoljno je zatražiti promo kod javljanjem na info@digitzadar.com te potom izvršiti registraciju.
Bogat program konferencije
Na konferenciji koja je namijenjena svim turističkim, ali i
komunikacijskim djelatnicima, kroz 2 dana ćete moći čuti 10 predavanja,
sudjelovati na 4 radionice i 2 panel rasprave. Svoja će znanja i iskustva sa sudionicima
konferencije podijeliti: Damir
Krešić s Instituta za turizam, Nela
Fegić iz digitalne agencije Neuralab, Danijela
Čavlović, vlasnica Studija
Kairos, Ana
Penović i Milica
Cetinić iz digitalne agencije Jasno i Glasno, Ivana Grbavac i Nikola JellačiĆ iz Google Hrvatska, Božena
Krce Miočić sa Sveučilišta u Zadru, Davor
Runje iz digitalne agencije Drap, Elizabet
Roža iz Valamara, Nebojša
Grbačić, freelance komunikacijski stručnjak, Nikola
Vrdoljak iz digitalne agencije Gingernet i Valentino
Međimorec iz Styrie.
Posebnost konferencije je i prezentacija programa Mlade nade. Taj je program posvećen inventivnim poslovnim i medijskim proizvodima iz područja IT-a/digital/turizma, a na njemu će se predstaviti Qualia, MyCad, Da Shef i Wleapp.
Kompletan dvodnevni program možete pročitati ovdje.
Još treba istaknuti kako je ekskluzivni edukacijski partner
Zadar DigITa učilište Algebra, čiji će
stručnjaci prvi dan održati radionicu, a zatim drugi dan i panel na temu „U
kojem smjeru će ići obrazovanje budućih marketing specijalista?“. S obzirom na sve veći interes za ovo
zanimanje, bit će zanimljivo čuti što o tome misle ljudi iz prakse.
Ne propustite sudjelovati na Zadar DigITu, registrirajte se i uhvatite najpovoljnije cijene kotizacija!