To je to što me zanima!

Prva besplatna marketinška agencija u Hrvatskoj!

Visoka poslovna škola Zagreb otvara početkom nove akademske godine prvu, besplatnu marketinšku agenciju u Hrvatskoj, pod nazivom "Promotion 3sto7".
Vidi originalni članak

Kreativni odjel Visoke poslovne škole Zagreb, brendiran pod nazivom Promotion 3sto7, odnedavno je od internog studentskog praktikuma postao prava mala marketinška agencija,  otvorena za suradnju s eksternim klijentima pod mentorstvom spomenute visoke škole koja nudi specijalizirani studijski program marketinga i komunikacija – Koncept je vrlo jednostavan: željeli smo studentima koji pokazuju veći potencijal i žele više od pasivnog studiranja ponuditi šansu da se na još jednom polju važnom za njihove buduće karijere, realnim projektima, uspiju dokazati i dodatno profilirati, tako da jednom kada izađu na tržište rada s diplomom i iskustvom u praksi budu konkurentniji od ostalih – objašnjava Goran Luburić, predavač i voditelj agencije pri VPŠZ

Na pitanje koji se sve poslovi obavljaju u agenciji odgovor nam je dala Ivana Brajko, studentica VPŠZ i nositeljica nekoliko projekata  – Agencija je podijeljena na nekoliko timova, kreativni dio čine vizualni i PR timovi dok operativni dio čini analitički tim. Otprilike je takva i podjela projekata. Za većinu projekata radimo sve segmente poslova, od ideje do realizacije. Jedino za one kompleksnije poslove angažiramo vanjsku suradnju, primjerice kada je potrebno snimiti promidžbeni spot – eto, čak smo i to radili u ovih par mjeseci postojanja agencije. Ispočetka je agencija bila fokusirana na interne projekte Visoke poslovne škole Zagreb, poput brainstorminga kreativnih ideja, osmišljavanja promotivnih kampanja i materijala, istraživanja tržišta i sudjelovanja u upravljanju digitalnim komunikacijskim kanalima visoke škole. No, unutar svega par mjeseci od njezinog osnutka, pojavio se interes pristizati eksternih klijenata – tada smo shvatili da ovo više nije samo interni praktikum već smo se pretvorili u pravu malu marketinšku agenciju koja je vanjskim klijentima pomogla u osmišljavanju i realizaciji njihovih kampanja za nula utrošenih kuna – poručuje Luburić

Dekan Visoke poslovne škole Zagreb, dr.sc. Petar Kurečić, aktivno podržava rad agencije osiguravajući joj mjesto i sredstva za rad – Mogu reći kako od ovakvog koncepta sve uključene strane imaju koristi: studenti, jer im se omogućava stjecanje neophodne prakse i na taj način otvara prostor njihovom kreativnom potencijalu, pa i nagrađivanju onih najboljih, dok poslodavci (naručitelji) mogu na vrlo jednostavan način dobiti lepezu kreativnih ideja. Na kraju krajeva sa svakim uspješno završenim studentskim projektom i sama VPŠZ dokazuje svoju kvalitetu u poučavanju marketinga i komunikacija. Ovim putem pozivam sve zainteresirane strane na suradnju u novim projektima koji slijede u predstojećoj akademskoj godini  – zaključuje Kurečić.


Idi na 24sata