Kreativni odjel Visoke poslovne škole Zagreb, brendiran pod nazivom Promotion 3sto7, odnedavno je od internog studentskog praktikuma postao prava mala marketinška agencija, otvorena za suradnju s eksternim klijentima pod mentorstvom spomenute visoke škole koja nudi specijalizirani studijski program marketinga i komunikacija – Koncept je vrlo jednostavan: željeli smo studentima koji pokazuju veći potencijal i žele više od pasivnog studiranja ponuditi šansu da se na još jednom polju važnom za njihove buduće karijere, realnim projektima, uspiju dokazati i dodatno profilirati, tako da jednom kada izađu na tržište rada s diplomom i iskustvom u praksi budu konkurentniji od ostalih – objašnjava Goran Luburić, predavač i voditelj agencije pri VPŠZ.
Na pitanje koji se sve poslovi obavljaju u agenciji odgovor nam je dala Ivana Brajko, studentica VPŠZ i nositeljica nekoliko projekata – Agencija je podijeljena na nekoliko timova, kreativni dio čine vizualni i PR timovi dok operativni dio čini analitički tim. Otprilike je takva i podjela projekata. Za većinu projekata radimo sve segmente poslova, od ideje do realizacije. Jedino za one kompleksnije poslove angažiramo vanjsku suradnju, primjerice kada je potrebno snimiti promidžbeni spot – eto, čak smo i to radili u ovih par mjeseci postojanja agencije. Ispočetka je agencija bila fokusirana na interne projekte Visoke poslovne škole Zagreb, poput brainstorminga kreativnih ideja, osmišljavanja promotivnih kampanja i materijala, istraživanja tržišta i sudjelovanja u upravljanju digitalnim komunikacijskim kanalima visoke škole. No, unutar svega par mjeseci od njezinog osnutka, pojavio se interes pristizati eksternih klijenata – tada smo shvatili da ovo više nije samo interni praktikum već smo se pretvorili u pravu malu marketinšku agenciju koja je vanjskim klijentima pomogla u osmišljavanju i realizaciji njihovih kampanja za nula utrošenih kuna – poručuje Luburić.
Dekan Visoke poslovne škole Zagreb, dr.sc. Petar Kurečić, aktivno podržava rad agencije osiguravajući joj mjesto i sredstva za rad – Mogu reći kako od ovakvog koncepta sve uključene strane imaju koristi: studenti, jer im se omogućava stjecanje neophodne prakse i na taj način otvara prostor njihovom kreativnom potencijalu, pa i nagrađivanju onih najboljih, dok poslodavci (naručitelji) mogu na vrlo jednostavan način dobiti lepezu kreativnih ideja. Na kraju krajeva sa svakim uspješno završenim studentskim projektom i sama VPŠZ dokazuje svoju kvalitetu u poučavanju marketinga i komunikacija. Ovim putem pozivam sve zainteresirane strane na suradnju u novim projektima koji slijede u predstojećoj akademskoj godini – zaključuje Kurečić.