Zubak Grupa kao lider na tržištu prodaje i post prodaje automobila u Republici Hrvatskoj prije 5 godina prepoznala je potrebu da svoje usluge ponudi u digitalnom obliku te je pokrenut (AutoZubak) Neostar koji potencijalnim kupcima nudi potpuno digitalno iskustvo kupovine automobila kao i naručivanje automobila na servis u nekoliko klikova mišem uz unaprijed poznate cijene servisnih paketa. Iako nitko od konkurenata na tržištu nije dostigao gore navedeni standard u Zubak Grupi su zaključili da je vrijeme za novi iskorak. Početkom 2020. godine planiraju tržištu predstaviti novu Neostar platformu koja će digitalno povezati sve sudionike na tržištu prodaje i post prodaje vozila u RH, ali sa krajnjim ciljem pozicioniranja platforme na tržištima EU.
Iako je Neostar.hr plod rada in house programera i dizajnera, u Zubak Grupi odlučili su zbog zahtjevnosti projekta rad na platformi povjeriti tvrtki Span i njihovim stručnim i svjetski priznatim programerima. Tvrtka Span posluje od 1993. godine i sa svojih 400+ zaposlenika te uredima u Londonu, Chicagu, Munchenu, Kijevu, Bakuu i Ljubljani pokazala se kao idealan partner koji razumije ideju platforme, a internacionalizacijom svog poslovanja nameće se kao logično rješenje za drugu fazu i širenje digitalnog poslovanja Zubak Grupe.
Potpisom ugovora između Zubak Grupe i tvrtke Span u Neostar Labu označen je početak rada na drugoj fazi projekta na kojem Zubak Grupa radi već dvije godine. Visina ukupnog ulaganja po završetku druge faze iznosit će 2.000.000€, a platforma bi punu funkcionalnost trebala imati početkom sjedeće godine. Nakon Neostara ovo je novi iskorak Zubak Grupe prema digitalizaciji poslovanja i razvoju novih poslovnih rješenja koji idu u korak sa vremenom u kojem električna vozila polako ali sigurno postaju mainstream, a kupovina iz naslonjača najnormalnija stvar.