Promatrajući klasične medije (TV, tisak, radio) u Hrvatskoj, radio se prometnuo u jednog od lidera na Instagramu, a u top pet svoje su pozicije osigurali i Antena Zagreb i Narodni. Antena Zagreb, sa 73,9 tisuća pratitelja, na toj društvenoj mreži tek neznatno zaostaje za Novom TV (80,9 tisuća), a nešto je "jača" od 24sata (73,4 tisuće). Na četvrtoj je poziciji Narodni koji svakodnevno komunicira sa svojim pratiteljima na Instagramu, kojih ima više od 65 tisuća. U top pet juriša i Extra FM. U samo pola godine, koliko postoji, radio s muzikom regionalnih izvođača već ima vojsku vjernih pratitelja brojniju od 35 tisuća.
Ukupno gledano, od klasičnih medija radiji i zbirno odnose pobjedu na Instagramu. Tri najpraćenije radiostanice na toj društvenoj mreži zajedno imaju više od 180 tisuća pratitelja. Prema tom kriteriju slijede televizije - tri najpraćenije imaju ukupno 132,7 tisuća pratitelja, dok su na začelju dnevne novine s ukupno 103,8 tisuća ljudi koji ih prate.
Istodobno, broj korisnika Instagrama u Hrvatskoj strelovito raste. Prema posljednjem istraživanju tvrtke za digitalni marketing Arbone, popularnu mrežu kod nas koristi gotovo milijun ljudi (970 tisuća). Prije samo tri godine ta je brojka bila čak pet puta manja. Najzastupljenija je dobna skupina od 18 do 24 godine.
Brojke govore same za sebe - radio je medij s kojim treba ozbiljno računati, a putem društvenih mreža stvaraju veze i s novim generacijama slušatelja.