Ondje se, nakon što je prošla gotovo cijeli svijet i okušala se u različitim profesijama, preselila Brankica Borović i s obitelji okrenula prirodi. Iako početak nije bio lagan, tim više što su i ona, i suprug bili „gradski ljudi“ te bez imalo znanja o poljoprivredi, hrabro su krenuli u savladavanje izazova koje rad i život na selu sa sobom nose. Brankica je prvo s obitelji krenula s uzgojem ekološkog smilja, a potom i farme magaraca. U međuvremenu je, uz godine rada i truda, stvoren brend prirodne kozmetike Viktoria, nazvan po kćeri i životnoj pobjedi koje su postali svjesni kada su u svom domu u Radučiću ostvarili privatni i poslovni raj. Užurbani životni tempo zamijenio je suživot s prirodom.
Kao rezultat toga, u asortimanu brenda Viktoria nalaze se dva proizvoda koja u bazi imaju 100 posto domaće magareće mlijeko iz vlastitog uzgoja. Krema za lice s magarećim mlijekom nježne je i glatke teksture. Zahvaljujući aloe veri, shea maslacu i maslinovom ulju, ova krema hidrira, hrani i osvježava kožu, uz citrusni miris pomiješan s cvijećem smilja. Uz to, brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Tu je i gel za tuširanje mirisa gardenije i šumskog voća koji regenerira i hidrira kožu čineći je mekom i podatnom. Može se koristiti i za pranje kose. Njega je to u kojoj bi zasigurno uživala i Kleopatra, s obzirom na to da se, prema poznatoj priči, i sama kupala u luksuznom magarećem mlijeku kako bi održavala svjež i mladenački izgled.
Kada je riječ o kreiranju prirodne kozmetike brenda Viktoria, proizvodi su posebni i po tome što nastaju unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. Sljedivost je važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda kako za zdravlje, tako i za okoliš. Sve se to događa u njihovu malom, ali odlično opremljenom laboratoriju i svi su proizvodi dermatološki testirani i pogodni za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije.
Iako Brankicu život nije mazio, danas s obitelji uživa “punim plućima” u Radučiću. Kako bi ostvarila svoju poduzetničku viziju, Brankica je trebala još bolje upoznati tržište kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršiti administrativni dio proizvodnog procesa. Priliku za to dobila je prijavom na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Uz pomoć stručnog tima kompanije SPAR Hrvatska, prikupila je potrebne dokumente za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda, čime je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. SPAR je ostvario njezine snove narudžbom 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.
Ovu najnježniju prirodnu kozmetiku s krša i kamena Dalmatinske zagore moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Brankičinu životnu i poduzetničku priču, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj preostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.