Zabilježite datum od 19. do 22. rujna jer se na istu lokaciju ponovno vraća novo i još jače izdanje HR.Weekenda. Otkrivamo vam zašto biste baš taj vikend trebali provesti u ugodnom spoju zabave, edukacije i dobrog networkinga!
HR.Weekend Vol. II.
Prošlogodišnje izdanje HR.Weekenda oduševilo je sve HR profesionalce, voditelje ljudskih potencijala, poslodavce i predstavnike tvrtki, a ove se godine vraća s još bogatijim programom i nekim od najiskusnijih govornika na području HR-a iz cijele regije.
Razgovarat će se o sveprisutnoj temi umjetne inteligencije u kontekstu radnog okruženja, business strani HR-a, mentalnom zdravlju, autentičnosti organizacija, propitivanju postojećih HR praksi, mentalnom zdravlju i wellbeingu u poslovnom okruženju.
Neki od najjačih regionalnih govornika
Govornici na ovogodišnjem Festivalu imaju dugogodišnje iskustvo u svijetu HR-a, biznisa, komunikacija, ali i psihologije te će s publikom podijeliti svoja razmišljanja, savjete i iskustva.
Marija Felkel koja trenutno radi kao HR direktorica u Nomad Foods vodit će CEO panel gdje će C-level management pričati o važnosti i ulozi HR-a za poslovanje kompanije. Ivica Vrančić, psiholog i samostalni konzultant, govorit će o autentičnosti načina vođenja ljudi, za koji je nedvojbeno važna emocionalna inteligencija.
Milena Dolenc, potpredsjednica za ljudske potencijale u gaming kompaniji Outfit7, reći će nam nešto više o korporativnom identitetu, otkrivanju identiteta organizacija te prihvaćanju tog identiteta kod zaposlenika.
Nadalje, Mia Popić, doktorica psihologije, psihoterapeutkinja i poslovna psihologinja, ujedno i direktorica Sinergija centra bit će dio panela na temu korištenju psihoterapije u svrhu razvoja zaposlenika, dok će prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, voditeljica poslijediplomskog specijalističkog studija kliničke psihologije FFZG-a, objasniti zašto je i više nego u redu biti “prosječan“ i da ne moramo svi biti dio hustle kulture. Izvršna direktorica ljudi i kulture u Atlantic Grupi Mojca Domiter govorit će o složenosti autentičnosti u poslovnom svijetu, utjecajima na pojedince i organizacije, strategijama za promicanje autentičnost te zamkama prevelike vjernosti sebi koja može ograničiti rast i prilagodbu.
Zvonimir Galić, doktor znanosti i redoviti profesor te „šef“ Katedre za psihologiju rada na Odsjeku za psihologiju FFZG i Mitja Ružojčić, doktor bihevioralnih znanosti, i ove godine pridružit će se popisu iznimnih profesionalaca na HR. Weekendu.
Koliko HR pridonosi organizaciji?
Sve one koje zanima kako uvesti nove i fleksibilne načine rada u organizaciju, zašto su oni bitni za organizaciju i ljude, koje faktore poslodavci uzimaju u obzir kada kreiraju najbolje modele rada i kako mjere (i mjere li uopće) utjecaj pojedinog modela rada na work-life balance, možete poslušati na izlaganju o fleksibilnim modelima rada.
„U postolara najgore cipele“, izreka je koju ste zasigurno čuli mnogo puta, a još se više puta uvjerili u njenu istinu. U poslovanju HR-ovci nerijetko nemaju jasno definirane ciljeve, razvojne razgovore ili dovoljno feedbacka na svoj rad. Kako je ovo tema o kojoj se malo priča, HR.Weekend je tu da osvijestimo potrebu rada na sebi!
Veliki izazov s kojima se firme, ali i zaposlenici sve češće susreću su pitanja naknada i benefita. S obzirom na to da sve kompanije ne mogu biti konkurentne na tržištu i ponuditi iznadprosječne plaće, potrebno je pronaći balans koji će zadovoljiti i poslodavca i zaposlenika. Stoga će posjetitelji HR.Weekenda dobiti odgovor na pitanje može li dobra poslovna kultura nadomjestiti financijske nedostatke radnoga mjesta.
HR Business partnerski model je pojam koji predstavlja stratešku vezu između HR-a i poslovanja. Riječ je o radu vrhunskih HR stručnjaka koji razumiju poslovanje kompanije za koju rade, razumiju njezine svakodnevne izazove i osiguravaju da HR pridonosi tom uspjehu. Panel na kojem će se raspravljati o ovom modelu otkrit će posjetiteljima je li on passé ili za njega još uvijek ima mjesta u modernim kompanijama.
Uz jake govornike i najnovije trendove iz HR svijeta, HR.Weekendu neće nedostajati ni dobre zabave, regionalnih i domaćih glazbenika te networkinga do jutarnjih sati.
Sve informacije o novom, većem i još boljem izdanju HR.Weekenda možete pronaći ovdje, ali i na profilima društvenih mreža Instagram, LinkedIn i Facebook.