Što danas znači biti uspješan investitor u stambene projekte u gradu? Prvo, pronaći atraktivnu lokaciju za projekt. Drugo, uz kvalitetne i renomirane projektante i izvođače radova koncipirati i realizirati objekt koji dizajnom, gradnjom i estetikom odskače od današnjeg standarda. I treće, osmisliti zanimljivu i privlačnu prezentaciju te prodajnu strategiju.
Projektna tvrtka Oporovec gradnja u vlasništvu Grupacije FEAL svojim najnovijim projektom Meandar u zagrebačkom naselju Središće ispunjava sve navedene uvjete.
Naime, u neposrednoj blizini MSU-a, savskog nasipa i jezera Bundek gradi se moderan stambeno-poslovni kompleks sa 363 stanova, smještena u četiri lamele sa zelenim krovovima i velikim parkom u sredini, koji će budućim stanarima ponuditi visoku kvalitetu života. Arhitektonsko rješenje potpisuje studio Entasis, dok gradnju vodi tvrtka Tehnika.
Da su građani prepoznali sve prednosti ovog projekta, govori i podatak da je već nakon nekoliko mjeseci gradnje prodano 80 posto stanova. No, kako bi se i ostalim potencijalnim kupcima približila ponuda i olakšao odabir novog doma, investitor je otišao korak dalje i uveo nov pristup prodaji nekretnina, primjenjujući već poznate alate i neka tehnička rješenja koja se u Hrvatskoj dosad nisu koristila za prezentaciju projekta.
Tako je tik uz gradilište sagrađena montažna kuća s privremenim prodajnim uredom, u sklopu kojeg je po prvi put u Hrvatskoj napravljena replika stana u stvarnoj veličini kojim potencijalni kupci mogu prošetati, ne bi li iz prve ruke doživjeli prostor svojeg budućeg doma i prije nego što je isti sagrađen.
Visine su 268 cm i nude probranu opremu, moderne fasadne sustave debljine 15 cm i vanjsku aluminijsku stolariju s troslojnim staklima, grijanje putem toplinske stanice, velike prozorske staklene stijene koje osiguravaju puno dnevnog svijetla te ostalu visokokvalitetnu opremu koja uključuje hrastove parkete velikog formata.
Budući da je ogledni stan potpuno opremljen i namješten, kupci u trenutnoj fazi pretprodaje na licu mjesta mogu odabrati željene materijale i opremu, čime ih se potiče da malim intervencijama personaliziraju što više elemenata u svojem budućem životnom prostoru. Primjerice, moguće je birati između četiri vrste parketa te keramike, a ostavljena je i mogućnost odabira tuš-kabine ili ležeće kade u kupaonici.
"Jedan od najvećih nedostataka pri kupnji stana u fazi izgradnje objekta je taj što potencijalni kupci ne mogu fizički ući u stan i doživjeti prostor, dotaknuti opremu i isprobati materijale. Pregledavajući tlocrtna rješenja ili vizualizacije kupci su taj osjećaj mogli samo zamisliti. Mi smo to eliminirali jer kupce uvodimo u njihov budući dom, a pritom prezentiramo opremu koja se može ugraditi. Dovoljno je reći da naš kupac može vidjeti stan dok on još realno ne postoji" - kaže Luka, prodajni agent Projekta Meandar.
"Tržište nekretnina je evoluiralo. Zahvaljujući višegodišnjoj krizi kupci su danas realniji, educiraniji i izbirljiviji, imaju velika očekivanja u pogledu stanovanja i traže maksimum za svoj novac. Upravo takvo ponašanje rezultiralo je poboljšanjem usluge, jer su investitori postali svjesni što sve moraju napraviti ne bi li se upravo njihov projekt istaknuo kao vrhunski. Smatramo da smo u tome uspjeli, a to nam u konačnici potvrđuju i brojke" - zaključuje Luka.
Ako imate dodatnih pitanja ili želite ugovoriti sastanak slobodno nas kontaktirajte na web stranici Meandar.com.