Kako bi i svoj identitet pripremila za novo vrijeme i nove izazove, tvrtka Pastor TVA pokrenula je temeljiti rebranding koji je povjerila dizajnerskom studiju Superstudio pod vodstvom kreativne direktorice Ire Payer. Superstudio je za projekt rebrandinga Pastora te komunikacijsku kampanju kojom je lansiran rebranding osvojio zlato u čak tri kategorije na prestižnom nacionalnom natjecanju IdejaX.
Riječ je o najvećem nacionalnom natjecanju u kreativnosti na kojem se sa svojim kreativnim idejama natječu agencije i neovisni profesionalci. Organizirana pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HURA) u sklopu Dana komunikacija, IdejaX nagrađuje jedinstvene ideje koje pomiču granice.
U skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje kreativne ideje u 12 kategorija, Pastorova kampanja osvojila je zlatnu IdejuX u kategoriji Razno. U skupini Best of Ad-Making, u kojoj se nagrađuje najbolja zanatska izvedba u službi ideje na području tržišnih komunikacija, Superstudio je osvojio zlato za dizajnersku izvedbu kampanje. U skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg, Pastorov rebranding proglašen je najboljim projektom rebrandinga u proteklom periodu te ovjenčan i trećim zlatom.
Pastorov Home protect za koji je rađen rebranding idealno je i ekonomično rješenje za gašenje početnih požara u kućanstvu, a Set Home Protect sastoji se od vatrogasnog aparata F2 i protupožarne deke, namijenjenih učinkovitom gašenju požara krutih tvari, zapaljivih tekućina te jestivih masnoća i ulja.
Kreativna direktorica Superstudija, Ira Payer, izrazila je veliko zadovoljstvo postignutim uspjehom: "Nismo mogli ni sanjati o boljem ishodu, koji za nas ima ogroman značaj s obzirom na to da je IdejaX izuzetno relevantna nagrada. Projekt smo razvijali s velikom pažnjom, odgovorno se odnoseći prema vizualnoj i tehničkoj baštini Pastora. Koristili smo minimalistički pristup u dizajnu, izbjegavajući suvišne elemente i izraze, te smo se posebno trudili ne koristiti zastrašivanje kao motivacijski alat. Naša kampanja naglasila je važnost dobre edukacije i pripreme za zaštitu od požara,što je donijelo izvrsne rezultate ne samo u smislu prodaje našeg naručitelja, već i u doprinosu sigurnosti zajednice. Ovaj projekt pokazuje da za postizanje uspjeha nisu potrebni veliki budžeti, već jasne i snažne ideje."
Ivan Oršić, komercijalni direktor i član Uprave Pastora, ponosan je na ovaj uspjeh: „Pastor je tijekom više od devedeset godina osvajao i brojna priznanja u našoj vatrozaštitnoj industriji zahvaljujući inovativnosti i tehničkoj dotjeranosti proizvoda, no ovo je prvi put da je prepoznat od strane komunikacijskih stručnjaka IdejeX. Novi slogan 'Jak na djelu.' odmah nas je oduševio, a sada vidimo da smo snažni u svakom segmentu. Zaista smo sretni i ponosni zbog ovih priznanja."