To je to što me zanima!

Vrijeme je za pravo osvježenje, vrijeme je za Ledeno

Dobro je znana činjenica da Hrvati praktički cijelu godinu provode u iščekivanju godišnjeg doba koje donosi dulje dane, preplanuli ten i laganiju odjeću
Vidi originalni članak

Dolazak ljeta u svima nama budi veselje kao rijetko što drugo. Stoga Karlovačko ima novo rješenje u tekućem obliku: Karlovačko Ledeno pivo.

Novo pivo iz obitelji Karlovačkog pravo je osvježenje i u marketinškoj komunikaciji: 3D iluzijom stvoren je led na najvećem Go2Digital outdoor ekranu odmah pored glavnog ulaza u Avenue Mall.

Ovdje nije riječ o sasvim običnoj 3D amorfnoj iluziji. Ne, ne, nikako. Go2Digital po prvi je put spojio dvije 3D kreative koje pokreće toplinski okidač. Jednom kada temperatura prijeđe 25 stupnjeva celzijusa, automatski se aktivira nova “ledena” kreativa u kojoj najveća ikad 3D boca Karlovačkog Ledenog doslovno iskače iz hladnjaka i podsjeća nas da je vrijeme da se rashladimo i osvježimo.

“Karlovačko Ledeno filtrira se tik do točke smrzavanja čime se postiže iznimna pitkost bez gubitka punog okusa piva. Uz atraktivan dizajn i etiketu s termo efektom koja ukazuje na idealnu temperaturu konzumacije, ovo je pivo savršeno osvježenje za tople ljetne dane. Upravo je to poruka koju smo željeli prenijeti najnovijom Go2Digital 3D kreativom – rashladite se uz ledeno dobro Karlovačko Ledeno”, istaknula je Ružica Račić Mršo, direktorica marketinga u HEINEKENU Hrvatska.

Kad osjetite da je temperatura dosegnula svoj vrhunac i alarmirala vaš toplinski okidač, bacite se u potragu za svojim omiljenim Ledenim pivom. Pronaći ćete ga u najbližem kafiću na omiljenoj kvartovskoj terasi ili u obližnjoj trgovini, u frižideru svog prvog susjeda ili na roštilju kod prijatelja.

A dok ga tražite, iskoristite priliku i uživajte u njegovoj ledeno dobroj 3D verziji. Ledeno dobro pivo za ledeno dobro ljeto.

Idi na 24sata