„Sanjao sam noćas da sam u dalekoj budućnosti i idem na neki event, onak, fora, skroz cool. Oko mene digitalni displayi, mrak filmići se vrte na njima, lijepo, super sve prikazano, akcija. Bez hostesa umjetnih osmjeha, hrpe isprintanih papirnatih brošura i statičnih, uvijek istih pingvina. Na ekranima digitalna izložba, impresioniralo me, kao uživo! Svi oduševljeni oko mene, mirisi, pa neke animacije, igre, pošaljem frendu link, spoji se direktno na taj ekran, doma gleda što ja gledam tamo na livadi... Probudim se i kažem sebi – čovječe, hoću takve evente, sve živo, pršti od energije, slike, impresija, a ne neke poklon vrećice s hrpom print materijala i nekakvim stickovima koji mi se onda danima po autu povlače dok ih ne podijelim nećacima i okolo...“.
Vi, kojima je posao, dužnost ili zabava obilaziti razne manje, veće, obiteljske, poslovne ili korporativne evente, sanjate li iste snove? Mislite li da su nedostižni? Hibridi event industrije su nam nadohvat ruke, a prvi ovakav poduhvat u Hrvatskoj iznjedrila je ekipa mladih i kreativnih entuzijasta za digitalno oglašavanje, GO2Digital.
Ovog su tjedna za tvrtku Heart, te njihove klijente na projektu – Coca-Cola HBC Hrvatska i Raiffeisenbank, producirali prvi event koristeći svoje outdoor digitalne displaye. Okruženi ljepotama zagrebačkog Botaničkog vrta, posjetitelji predstavljanja prvog hrvatskog programa za nadoknadu proizvedenih emisija CO₂ sadnjom stabala, imali su priliku informirati se o projektu putem digitalnih outdoor displaya tvrtke GO2Digital. Oni su, u izazovnim vremenima za većinu industrija, naročito industriju evenata, svoju kreativnost i inovativnost usmjerili na korištenje digitalne tehnologije kojom se bez obzira na reducirani broj ljudi na eventima može napraviti kvalitetna demonstracija gotovo bilo čega. Raspolažu sa 10 mobilnih digitalnih displaya: 5 indoor i 5 outdoor, koji zamjenjuju tradicionalne, statične komunikacijske elemente i angažiraju kod publike njihova osjetila vida, njuha, dodira ili sluha.
Suvremeni standardi event industrije
Budućnost evenata podrazumjeva i virtualnu i direktnu komunikaciju. Eventi budućnosti moraju zadovoljiti zahtjeve prirodne održivosti, bez rasipanja resursa i s pravilnim izborom komunikacijskog sredstva – u ovom slučaju digitalnog ekrana vrhunske tehnologije koji se može spojiti na gotovo svaki remote gadget: mobitel, laptop, tablet. Vrijednost za novac oduvijek je top zahtjev, i klijenata i publike, a budućnost donosi i spajanje različitih klijenata, njihovo prožimanje i zajedničke event poduhvate. Svi ovi standardi već se podrazumijevaju u GO2Digital rješenjima.
Kako je bilo iskusiti budućnost – sada?
„Dva su razloga zašto je GO2Digital odličan medij primjeren za komunikaciju CO₂MPENSATING BY PLANTING aktivnosti: bitno je „zeleniji“ od konvencionalnih OOH rješenja, a uz to je, zbog pokretne slike znatno informativniji, što je potrebno i dobrodošlo za ovakav projekt, a kao drugo, dečki iz GO2Digital su fakat super ekipa!“, opisuje svoje iskustvo u ovom projektu Damir Ciglar iz Imago reklamne agencije.