Sredinom listopada u Zagrebu će se održati Experience EMBA program na kojem će dr. Davide Sola, jedan od vodećih stručnjaka za razvoj poslovne strategije, održati dvodnevno predavanje na temu „Putting Strategy in Action“.
Poslovna strategija (pre)često se zanemaruje, a jedna je od najvažnijih komponenti uspješnog poslovanja. Za takvo poslovanje potrebno je izoštravanje strateškog razmišljanja, postavljanje ciljeva i postizanje kvalitetnih vještina vođenja za dolazak do samog vrha. Kvalitetno postavljeni ciljevi čine temelj za postizanje uspjeha poslovanja poduzeća, kao i za vođenje i upravljanje ljudskim potencijalima.
Poslovna strategija je ključ uspjeha
Uz Experience EMBA program: Putting Strategy in Action, stvorit ćete temelj na kojem možete izgraditi strategiju koja će pratiti vaše ključne ciljeve i očekivanja.
Cilj ovog dinamičnog i interaktivnog predavanja je pripremiti sudionike za strateške izazove s kojima će se suočiti u menadžerskim, konzultantskim i/ili izvršim ulogama kombinirajući teoriju i praksu temeljem korištenja specifičnih slučajeva i platforme za simulaciju strategije.
Sudionici će imati priliku saznati više o novim konceptima čija primjena omogućava razvoj potrebnih vještina za donošenje strateških izbora na temelju konkurentske dinamike, kao i resursa i sposobnosti tvrtke.
Postavite MBA temelje
„Putting Strategy in Action“ namijenjen je svima koji razmišljaju o upisu Executive MBA programa i žele iz prve ruke iskusiti dinamiku i kvalitetu programa koju jamči COTRUGLI Business School. Ova jedinstvena prilika omogućit će svim sudionicima uštedu pri upisu EMBA programa u iznosu 3,600 EUR.
Rok za prijavu je 12. listopada 2022. Iskoristite priliku i prijavite se!
Upoznajte predavača
Davide Sola predavač je strategije na COTRUGLI Business School i predsjednik uprave u 3HORIZONS-u, gdje je zadužen za razvoj i rast poslovanja. Diplomirao je na ESCP Business School i Sveučilištu u Torinu. Ima više od 20 godina iskustva u strateškom savjetovanju u McKinsey & Company i u 3H Partners, pokrivajući širok spektar industrija u rasponu od hrane i pića, zdravstva, energetike, tehnologije i financijskih usluga. Autor je brojnih članaka, političkih dokumenata, poglavlja u knjigama i studija slučaja te redovito izlaže na međunarodnim istraživačkim konferencijama.
Njegova knjiga „How to think Strategically - Your roadmap to Innovation and results” (u koautorstvu s J. Couturierom), koju je objavio Financial Times, nominirana je za prestižnu nagradu „Knjiga godine“ koju dodjeljuju CMI i British Library.