Na jednom od najvažnijih regionalnih natjecanja za najbolje digitalne projekte i kampanje - SoMo Borac, koje se održava na Weekend Media Festivalu u Rovinju, Vipnetov projekt nove web stranice, nastao u suradnji s agencijom Web.burza, prepoznat je kao najbolji u kategoriji SoMo Web. Uz to, Vipnetov projekt druge sezone Vip YouTube Akademije zaslužio je nagradu SoMo Borac kao finalist u kategoriji SoMo content, a navijački Facebook filteri kao finalist u kategoriji SoMo Tech.
"Vipnet.hr je s drugom nagradom ove godine za najbolji web dobio priznanje za postavljanje najnovijih standarda u digitalnom iskustvu korisnika, ovaj put i na regionalnom nivou. Nastavit ćemo i dalje razvijati web vodeći se analizom korisničkih navika i primjerima najboljih svjetskih praksi, a sve s ciljem povećanja zadovoljstva korisnika", izjavio je Ivan Vučković, Rukovoditelj digitalnog poslovanja u Vipnetu.
O uspjehu nove web stranice i online trgovine najbolje govore reakcije korisnika i ostvareni rezultati. Više od 17.000 korisnika pronašlo je najbolju kombinaciju proizvoda putem Savjetnika. Stranica bilježi porast posjećivanja od 79 posto, dok povećanje prosječnog vremena zadržavanja korisnika iznosi 61 posto. S novom web stranicom i online trgovinom broj leadova porastao je za 99 posto, a online prodaja porasla za nevjerojatnih 54 posto, što dokazuje Vipnetovu spremnost prilagodbe potrebama sadašnjih i budućih korisnika.
Podsjetimo, Vipnet je u travnju na Danima komunikacija osvojio i prestižnu nagradu MIXX za web stranicu i webshop izrađene u suradnji s Web Burza, Croz i OptimIT.