Prateći svjetske trendove u održivom poslovanju i pakiranju, Jamnica uvodi ambalažu smanjene gramature čime pokazuje brigu za okoliš.
''Prvi puta nakon 2004. godine Jamnica na tržište stiže s novim vizualnim identitetom i u potpuno novim PET bocama kako bismo bili u korak s trendovima smanjenja plastike i emisije CO2, a potrošačima ponudili novo iskustvo te ih osvijestili o važnosti promjene koja počinje od nas samih. Time pokazujemo da smo kao brend i kao kompanija okrenuti budućnosti te brizi za okoliš. Nadalje, novim su se dizajnom povezali tradicionalni elementi, poput žene čiji je lik na boci Jamnice od davne 1932. godine, i moderni elementi kojima se naglašava izvornost, autentičnost i bezvremenost, a potrošačima se nudi brend koji je više od 190 godina provjeren i nepromijenjen u svom sastavu.'' istaknuo je Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus.
Unatrag nekoliko godina, Jamnica kao vodeći proizvođač vode i pića aktivno radi na smanjenju svog utjecaja na okoliš i poboljšanju poslovnih procesa. Smanjenje gramature PET boca jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš, zaposlenike te zajednicu u kojoj kompanija posluje.
''Smanjenje količine plastike predstavlja zaokret u našem poslovanju te konkretan korak u smislu brige za okoliš i buduće naraštaje. Tako u ovoj godini planiramo smanjiti količinu plastike za 390 tona na razini kompanije Jamnica plus, dok je za 2022. godinu planirano smanjenje od čak 850 tona.'' dodao je Darko Cesarec.
Ovime Jamnica još jednom potvrđuje svoju progresivnost i osviještenost te ostaje „Izvorno svoja“ i pogodna „U svakom trenutku“. Jamnica u redizajniranom i ekološki prihvatljivijem pakiranju na police stiže tijekom travnja.