- Prva usluga telefonskih i e-mail konzultacija s liječnicima na tržištu
- Osiguranicima na raspolaganju liječnici različitih specijalnosti
- Dodatna pogodnost: psihološko savjetovanje i savjetovanje s nutricionistom
- Uslugom se rasterećuju zdravstvene ustanove i smanjuje rizik od širenja zaraze
Kako je kriza uzrokovana širenjem koronavirusa ograničila kretanje i posjete zdravstvenim ustanovama, UNIQA je za svoje osiguranike dodatnog zdravstvenog osiguranja organizirala liječničku pomoć i savjet na daljinu. Nova usluga doprinijet će rasterećenju zdravstvenih ustanova i smanjenju rizika od širenja zaraze jer nema potrebe za osobnim dolaskom pacijenta u liječničku ordinaciju.
Dosadašnja iskustva u pružanju zdravstvenih usluga na daljinu pokazuju da se dosta zdravstvenih poteškoća može adekvatno riješiti i bez osobnog dolaska u liječničku ordinaciju.
Novu uslugu savjetovanja s liječnicima specijalistima na daljinu od 14. travnja mogu koristiti svi klijenti UNIQA osiguranja koji imaju ugovorenu policu dodatnog zdravstvenog osiguranja. Kako bi ostvarili uslugu, klijenti trebaju kontaktirati medicinsku službu MedUNIQU na broj telefona 01 6324 200 ili e-mail meduniqa@uniqa.hr koja će organizirati potrebne konzultacije u najkraćem mogućem roku.
Usluga uključuje konzultacije s liječnicima različitih specijalnosti. Dodatna pogodnost usluge je što osiguranik može zatražiti i psihološko savjetovanje i savjetovanje s nutricionistom.
Medicinska služba MedUNIQA dostupna je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
Svi osiguranici koji pokazuju simptome bolesti COVID-19 trebaju postupiti sukladno uputama nadležnih tijela i nazvati svog liječnika obiteljske medicine ili epidemiološku službu.