To je to što me zanima!

UNCONDITIONAL slavi 50 godina izvrsnosti u industriji kućnih ljubimaca

S ponosom objavljujemo da je UNCONDITIONAL, pionir u industriji kućnih ljubimaca, proslavio svoju zlatnu obljetnicu - 50 godina kontinuiranih inovacija, kvalitete i izvrsnosti
Vidi originalni članak

Od skromnih početaka 1974. godine, UNCONDITIONAL je danas narastao u vodeću tvrtku s 50 ZOOCITY maloprodajnih trgovina u Hrvatskoj, upravljajući veleprodajom u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji i zapošljavajući gotovo 450 ljudi. 

Povijest pionirskih poduhvata 

Vatroslav Varda osnovao je UNCONDITIONAL (prije poznat kao ZOO HOBBY) kao jednu od prvih specijaliziranih trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj. Sa svojim stručnim savjetima i uslugama, Vatroslav Varda postavio je temelje za posao kojim danas upravlja njegov sin, Edvard Varda. 

Vizija i rast 

"Izazovi s kojima se moj otac suočavao u ranim godinama poslovanja oblikovali su naše temelje. Kroz iskrene odnose s kupcima i stručne savjete, uspio je održati posao," kaže Edvard Varda. U kasnim srednjoškolskim godinama, Edvard je počeo raditi puno radno vrijeme, a 1999. godine preuzeo je tvrtku potpuno. Danas, nakon 25 godina vođenja tvrtke, UNCONDITIONAL je prepoznat kao odlično mjesto za rad i rast, s konstantnim fokusom na inovacije i praćenje trendova. 

Industrija kućnih ljubimaca 

Industrija kućnih ljubimaca prosječno raste tri do pet posto godišnje u posljednjih 30 godina. Danas su kućni ljubimci postali dio obitelji, a naši kupci žele samo najbolje za svoje ljubimce, od hrane s visokim udjelom mesa do pametnih igračaka. Za veće životinje, uzgoj na farmama daje prioritet preventivnoj njezi i smanjenju upotrebe veterinarskih lijekova. 

Agilnost i oprez 

Za tvrtku naše veličine, agilnost u donošenju odluka je ključna, ali ne bez opreza. "Morate biti brzi, ali ne srljati," naglašava Edvard Varda. Naš cilj je razumjeti potrošačke navike i prilagoditi se njihovim potrebama bez kompromitiranja kvalitete usluge. 

Dugoročni ciljevi 

U posljednjih osam godina, UNCONDITIONAL je učetverostručio prihode i broj zaposlenih. Naš cilj je završiti 2024. godinu s prihodom od 50 milijuna eura i do 2028. godine doseći prihod od 100 milijuna eura, zapošljavajući ukupno 800 ljudi. Značajno postignuće u 2022. godini bilo je sklapanje joint venture-a s njemačkom grupom Fressnapf, što nam je omogućilo vrijedne uvide i znanja za daljnji rast. 

Rebranding 

Odluka o rebrandingu iz Zoo Hobby u UNCONDITIONAL bila je potrebna kako bi se bolje predstavila naša misija bezuvjetne brige za kućne ljubimce. Novo ime predstavlja našu predanost kupcima i ljubimcima na svim tržištima na kojima poslujemo. 

Izazovi i lekcije 

Kroz godine, bilo je nekoliko izazovnih situacija. "Dva puta smo bili na rubu kolapsa, ali smo iz tih iskustava izašli jači," prisjeća se Edvard Varda. Ključ uspjeha leži u transparentnosti, pravednosti i kontinuiranom učenju. 

Temeljne vrijednosti 

Naše četiri temeljne vrijednosti - znatiželja, briga, samosvijest i Sistem 2 - vode sve što radimo. One čine temelj naše kulture tvrtke i ključ su budućeg uspjeha. 

Poruka za budućnost 

"Želimo nastaviti okupljati dobar tim i dobre ljude, pružajući im priliku za rast i ostavljanje traga na poslu. Kupac uvijek mora biti na prvom mjestu," zaključuje Edvard Varda. S fokusom na dugoročni rast i inovacije, UNCONDITIONAL je spreman za sljedećih 50 godina uspjeha. 

Idi na 24sata