Od skromnih početaka 1974. godine, UNCONDITIONAL je danas narastao u vodeću tvrtku s 50 ZOOCITY maloprodajnih trgovina u Hrvatskoj, upravljajući veleprodajom u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji i zapošljavajući gotovo 450 ljudi.
Povijest pionirskih poduhvata
Vatroslav Varda osnovao je UNCONDITIONAL (prije poznat kao ZOO HOBBY) kao jednu od prvih specijaliziranih trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj. Sa svojim stručnim savjetima i uslugama, Vatroslav Varda postavio je temelje za posao kojim danas upravlja njegov sin, Edvard Varda.
Vizija i rast
"Izazovi s kojima se moj otac suočavao u ranim godinama poslovanja oblikovali su naše temelje. Kroz iskrene odnose s kupcima i stručne savjete, uspio je održati posao," kaže Edvard Varda. U kasnim srednjoškolskim godinama, Edvard je počeo raditi puno radno vrijeme, a 1999. godine preuzeo je tvrtku potpuno. Danas, nakon 25 godina vođenja tvrtke, UNCONDITIONAL je prepoznat kao odlično mjesto za rad i rast, s konstantnim fokusom na inovacije i praćenje trendova.
Industrija kućnih ljubimaca
Industrija kućnih ljubimaca prosječno raste tri do pet posto godišnje u posljednjih 30 godina. Danas su kućni ljubimci postali dio obitelji, a naši kupci žele samo najbolje za svoje ljubimce, od hrane s visokim udjelom mesa do pametnih igračaka. Za veće životinje, uzgoj na farmama daje prioritet preventivnoj njezi i smanjenju upotrebe veterinarskih lijekova.
Agilnost i oprez
Za tvrtku naše veličine, agilnost u donošenju odluka je ključna, ali ne bez opreza. "Morate biti brzi, ali ne srljati," naglašava Edvard Varda. Naš cilj je razumjeti potrošačke navike i prilagoditi se njihovim potrebama bez kompromitiranja kvalitete usluge.
Dugoročni ciljevi
U posljednjih osam godina, UNCONDITIONAL je učetverostručio prihode i broj zaposlenih. Naš cilj je završiti 2024. godinu s prihodom od 50 milijuna eura i do 2028. godine doseći prihod od 100 milijuna eura, zapošljavajući ukupno 800 ljudi. Značajno postignuće u 2022. godini bilo je sklapanje joint venture-a s njemačkom grupom Fressnapf, što nam je omogućilo vrijedne uvide i znanja za daljnji rast.
Rebranding
Odluka o rebrandingu iz Zoo Hobby u UNCONDITIONAL bila je potrebna kako bi se bolje predstavila naša misija bezuvjetne brige za kućne ljubimce. Novo ime predstavlja našu predanost kupcima i ljubimcima na svim tržištima na kojima poslujemo.
Izazovi i lekcije
Kroz godine, bilo je nekoliko izazovnih situacija. "Dva puta smo bili na rubu kolapsa, ali smo iz tih iskustava izašli jači," prisjeća se Edvard Varda. Ključ uspjeha leži u transparentnosti, pravednosti i kontinuiranom učenju.
Temeljne vrijednosti
Naše četiri temeljne vrijednosti - znatiželja, briga, samosvijest i Sistem 2 - vode sve što radimo. One čine temelj naše kulture tvrtke i ključ su budućeg uspjeha.
Poruka za budućnost
"Želimo nastaviti okupljati dobar tim i dobre ljude, pružajući im priliku za rast i ostavljanje traga na poslu. Kupac uvijek mora biti na prvom mjestu," zaključuje Edvard Varda. S fokusom na dugoročni rast i inovacije, UNCONDITIONAL je spreman za sljedećih 50 godina uspjeha.