Iako se suočila s nizom izazova za vrijeme pandemije, kreativni djelatnici su ponudili nove priče i potaknuli nove trendove u promociji ove destinacije.
Na čelu s direktorom Markitom Marinkovićem, 2020. godine napravili su iskorak i uključili lokalno stanovništvo u promociju Bola.
- Odlučili smo krenuti s projektom i filmom „Naše bolske priče.“ Okupili smo naše lokalce, a oni su pričali svoje životne i otočke priče. Ne samo da smo proizveli kvalitetan i emotivan sadržaj, već smo i za to nagrađeni nagradom Golden Interstas Award za zapažen doprinos ukupnosti turizma Brača i Splitsko-dalmatinske županije te priznanjem na 23. Međunarodnom Tourfilm festivalu u Solinu – objašnjava direktor TZ Bol.
No, to je bio tek početak jer je film „Naše bolske priče, Windsurf“ osvojio i međunarodno priznanje. Treće mjesto u kategoriji kategoriji City na 21. Golden City Gate 2021, Tourism Multimedia Award, međunarodnomu festivalu turističkoga filma koji je održan u sklopu turističkoga sajma ITB Berlin.
Turistička zajednica Bol napravila je još jedan iskorak kada je riječ o turističkim filmovima.
- Ove smo godine osvojili nagradu Zlatni medvjed u kategoriji „Art & Culture“ za turistički film „Bol & Culture“ koji je povezao tri atraktivne priče o Zmajevoj špilji, Dominikanskom samostanu i Galeriji Branislava Deškovića – kazuje Marinković koji je izuzetno ponosan na sve uspjehe Turističke zajednice i samog mjesta. Već trideset godina Bol je dobitnik nagrada poput Zlatnog sunca, Turističkog cvijeta, Velikog zlatnog sunca, Plavog cvijeta, Sunčanog cvijeta i drugih.
Za svoje uspjehe 2021. godine nagradom Interstas nagrađen je i sam direktor Marinković.
- Ovo je uspjeh svih djelatnika Turističke zajednice Bol koji već godinama rade sjajan posao, a u tom tonu nastavljamo i dalje – ističe direktor.
Posebno važna suradnja za Turističku zajednicu Bol je i ona s violončelisticom Anom Rucner koja svake godine boravi na otoku Braču. U pandemijskom razdoblju Rucner i Marinović odlučili su lokalnom stanovništvu i turistima ponuditi posebnu glazbenu priču koja na veličanstven način povezuje muziku i ljepote Bola.
„Bolska rapsodija s Anom Rucner“ stvorila je sedam glazbenih priča na poznatim bolskim lokacijama, a time i ostavila značajan trag u promociji ovog mjesta. Osim toga, razvio se i koncert „Adio lito“ kao još jedan od načina promocije Bola putem glazbe.
Domišljatim kampanjama i vrijednim radom djelatnici Turističke zajednice Bol žele privući što veći broj posjetitelja, a priznanja i nagrade samo su jedan od razloga motivacije. Do sada su se turističke brojke pokazale izuzetno dobrima te se nadaju novim uspjesima i ove sezone.
- Nova sezona već sada pokazuje odlične rezultate. U Bolu trenutno boravi 1300 gostiju, a predviđamo brojke slične onima iz rekordne 2019. godine. Za vrijeme pandemije trudili smo se zainteresirati naše goste i pružiti im osjećaj sigurnosti. Prošle smo godine bili prvi koji smo na otoku imali antigensko testiranje – govori Marinković i dodaje:
- Nije nam bilo svejedno zbog situacije u Ukrajini, ali rezervacije stižu i to nas raduje. Hvala svim našim djelatnicima, lokalcima, stalnim i novim gostima koji nam pomažu u stvaranju naše bolske priče. Hrvatska zaista pokazuje koliko ima potencijala da bude turistički lider.