Korporativni tečajevi su specifičan oblik nastave u kojem je potrebno voditi računa o vremenskim mogućnostima klijenta kao i o specifičnosti ma struke poduzeća te interesa koji se žele postići kroz unapređenje jezika zaposlenika.
Nakon dugogodišnjeg iskustva rada u poslovnom okruženju osnivačica škole stranih jezika Boutique Lingua prof. Gorana Rajčić, razvila je niz jezičnih programa i usluga koje tvrtkama i njihovim zaposlenicima omogućavaju kvalitetno, ciljano i optimizirano učenje stranih jezika kao i rješavanje bilo kojeg drugog jezičnog izazova.
IN HOUSE NASTAVA
Kako je vrijeme i organizacija vremena i aktivnosti jedna od najbitnijih stavki u svakom poduzeću, in house nastava (održavanje nastave u prostorijama poduzeća) idealan je oblik održavanja nastave jer nema trošenja vremena na dolaske i odlaske na nastavu.
VRSTE NASTAVE
Individualna
• individualni tečajevi bez obzira na stupanj poznavanja jezika
• konverzacijski individualni tečajevi za napredne korisnike
• individualna nastava krojena po temi interesa polaznika
Grupna
Grupna nastava jezika po stupnjevima poznavanja jezika.
Nastava je čak i kada se radi o početničkim grupama organizirana u skladu sa sadržajnim potrebama polaznika te se gramatičke forme koje je potrebno usvojiti predstavljaju kroz sadržaje i terminologiju koja je predmet interesa polaznika.
PROGRAMI
Ciljani
Ciljani tečajevi mogu biti grupni ili individualni, a odnose se na tematski potpuno krojenu nastavu koja je usklađena sa stupnjem poznavanja jezika polaznika.
Hitne intervencije
Grupni ili individualni intenzivni tečajevi koji se organiziraju po potrebi zaposlenika ( priprema za određeni poslovni sastanak, priprema za prezentaciju, govor, pregovaranje i sl.) u kratkom vremenskom roku uz intenzivnu svakodnevnu, višesatnu nastavu.
Naglasak je na sadržaju koji je predmet događaja za koji se pripremaju zaposlenici. Profesor u intenzivnom tečaju gramatički, leksički i sadržajno priprema polaznike za određeni događaj kojeg je potrebno komunicirati na stranom jeziku.
Komunikacijska podrška
Na poslovnim sastancima na stranom jeziku zaposlenicima često nije potrebno klasično prevođenje već je za kvalitetnu razmjenu informacija i postizanje dogovora potrebna diskretna podrška jezičnog stručnjaka kako bi konverzacija na stranom jeziku između svih sudionika tekla glatko, fluentno i jasno. Sudionici koriste ravnopravno strani jezik, a predavač pruža logističku podršku kod pronalaženja prave terminologije ili ispravne gramatičke konstrukcije kako ne bi došlo do krivog razumijevanja među sudionicima sastanka.
Kreativna suradnja
Često se zbog prirode posla u poduzećima pojavljuju razne potrebe usavršavanja stranog jezika. U suradnji s vama Boutique Lingua organizira strategiju i osmišljava nastavni proces bilo koje vrste poznavanja i upotrebe stranog jezika.
Svakoj suradnji i kreiranju ponude prethode inicijalni sastanak i testiranje zaposlenika kako bi se kreirao optimalan program.
Za sve detalje i ponude obratite nam se na:
info@boutiquelingua.com
Mob. 098 428 530