Na natječaju su sudjelovali srednjoškolci iz svih krajeva Hrvatske slanjem kratkog video rada na temu osiguranja, a ove godine prijavljena su 22 video rada. Članovi povjerenstva za izbor najboljeg rada istaknuli su da su učenici pokazali izuzetnu kreativnost, znanje, ali i primjenu znanja na situacije iz svakodnevnog života te su naglasili da su o izboru pobjednika ovaj put odlučivale nijanse. Rad učenika Ekonomske i upravne škole Osijek istaknuo se kvalitetom, širokim spektrom pokrivenosti teme te primjenom primjera iz svakodnevnog života u objašnjavanju pojmova iz područja osiguranja.
Učenici su snimili video uradak u kojem su u formi TV dnevnika i novinarskog TV priloga obradili temu osiguranja na vrlo zanimljiv i pristupačan način. Tom su prilikom aktualizirali temu nešto manje poznatih vrsta osiguranja, poput osiguranja kućnog ljubimca ili osiguranja učenika od nezgodna u školi.
Pobjednik je proglašen danas na prigodnoj svečanosti u Hanfi, a tom prilikom pobjedničkom timu čestitala je zamjenica predsjednika Upravnog vijeća Hanfe, Ilijana Jeleč koja je zahvalila svima na sudjelovanju te pritom istaknula: „Osiguranje je jedan od financijskih proizvoda koji svakodnevno koristimo, bez da o njemu previše razmišljamo, primjerice zdravstveno ili auto osiguranje. Stoga je važno da se mladi na vrijeme upoznaju s obilježjima i specifičnostima osiguranja, a najbolji način je njihov vlastiti angažman u projektima, poput ovog.“
Ekonomska i upravna škola puno ulaže u razvoj financijske pismenosti, a drago nam je da to potiče naše učenike da budu kreativni i svestrani i da uče o novcu na najbolji mogući način. Drago nam je da su se učenici ove godine odlučili prijaviti na Hanfin natječaj i ponosni smo na njihov video rad koji je nastao pod mentorskim vodstvom nastavnica Marine Juriše i Lidije Bilbije. Za nas je ovo velik uspjeh koji će puno značiti svim učenicima i cijeloj školi, kao uostalom i sama nagrada – pametna ploča budući će nam u obnovljenim prostorima naše škole iznimno pomoći u daljnjoj nastavi, izjavila je prilikom dodjele nagrade ravnateljica Ekonomske i upravne škole Osijek Lidija Žaper.
Drugo mjesto osvojila je Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar sa snimkom izvrsne rap pjesme te su se posebno istaknuli kreativnošću, s obzirom na to da su jedini uglazbili tekst. Druga ekonomska škola iz Zagreba osvojila je treće mjesto, a učenici su odlučili snimiti glumljeni skeč te su odlično obradili aspekt osiguranja koji se odnosi na to da se možemo osigurati samo protiv budućih štetnih nepredviđenih događaja, a ne nakon što su oni već nastali.
„Vjerujem da su svi učenici i njihovi mentori koji su sudjelovali na ovom natječaju imali priliku na jedan vrlo kreativan način, kroz izradu video rada, upoznati s ovom životnom temom te da će stečena saznanja prenijeti i u stvarni svijet te ih koristiti kasnije u svom životu.“ – zaključila je tom prigodom Ilijana Jeleč.
Hanfa kao regulator sektora financijskih usluga, pa tako i tržišta osiguranja, veliku pažnju pridaje zaštiti potrošača, a jedan od segmenata zaštite je i njihova edukacija. Hanfa ulaže velike napore upravo u provođenje edukativnih aktivnosti prema mladima, stoga su ovakvi projekti izuzetno važni te nam je drago i da su učenici i njihovi profesori prepoznali važnost financijskog opismenjavanja mladih.
Osim provođenja nagradnih natječaja te aktivnog obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca Hanfa kontinuirano tijekom cijele godine ulaže napore u edukativne aktivnosti, putem održavanja radionica, panel-rasprava, sudjelovanjem i organiziranjem konferencija te objavom edukativnih sadržaja na svojim komunikacijskim kanalima.