To je to što me zanima!

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija

Deseto izdanje ovog festivala obilježeno je punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost, predvidiva nepredvidivost i zapečatili su dojmove s ovog tipično-netipičnog festivala.
Vidi originalni članak

Poznati festival kreativnosti i komunikacija i ove godine nadmašio je sva očekivanja, pa je, uz rekordnu posjećenost, i ovom prilikom isporučio jedinstvenu festivalsku ponudu, produkciju koja se rijetko viđa na ovim prostorima i najviši nivo organizacije te sa stilom i puno smijeha dočekao zajednicu Dana komunikacija na svoj deseti rođendan. S ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na čak 7 festivalskih lokacija. Nakon ovoga sjajnoga desetog izdanja, preostaje samo nestrpljivo iščekivati što će organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), neprofitne udruge, te IAB-a Croatia, koji okuplja zajednicu digitalnih komunikatora, pripremiti za sljedeće izdanje – zaključak je, nakon što su se dojmovi konačno slegli, jedinstvene DK zajednice koja se krajem travnja zaputila u Rovinj kako bi na festivalskom 360° stageu upijala jedinstvene uvide 13 predavača iz Argentine, Belgije, Singapura, UK-a i SAD-a, UK-a te brojnih domaćih i regionalnih stručnjaka. Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, ovaj tipično-netipični festival obilježila su i predavanja u ponoć, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty uz zalazak sunca, spektakularna nova produkcija glavne 360° dvorane, rasprodane prve količine FUCK & LOVE mercha, nova četvrta dvorana, prvi AI asistent jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja nikada sunčanijeg izdanja Dana komunikacija. Spektar tema koje su pokrile sve od ispitivanja granica kreativnosti, tabu-tema industrije, rušenja stereotipa i kreativnog kaosa izvukao je najaktualnije i najzanimljivije od industrije – a u večernjim terminima dodijeljena su i priznanja za najbolja postignuća među 518 projekata u izboru za nagrade struci, na odabiru kojih je radilo 118 članova žirija i odbora natjecanja. Ovaj uzbudljivi festival još je jednom pokazao da je, iz krajnosti u krajnost i iz crnoga u bijelo, komunikacijsku industriju moguće istovremeno mrziti i voljeti, ali da prema njoj nikako nije moguće biti ravnodušan. Organizatori su stoga povodom zatvaranja desetog izdanja pozdravili svoju DK zajednicu, zahvalili svim predavačima, panelistima, partnerima, prijateljima festivala, medijima te svima koji su bili dijelom organizacije i pomogli realizirati ovaj opsežni projekt uz čestitke pobjednicima natjecanja, zatvorivši festivalska vrata – dogodine. „Svi već dobro znaju da s nama nikada nije dosadno – a ove je godine naš nekoć manji projekt poprimio jednu sasvim novu, neobičnu, sunčanu dimenziju, koja se riječima ne može dočarati. Sigurna sam da je svima bilo teško krenuti put kući iz Rovinja“, poručila je direktorica festivala Dunja Ivana Ballon i dodala: „Iz godine u godinu imamo sve teži zadatak – iznova inovirati festival i nadmašiti besprijekorno sjajne dojmove – ali izazov uvijek rado prihvaćamo. Vidimo se na DK2025.“ Sve one koji se ove godine nisu mogli pridružiti velikom slavlju komunikacijske industrije razveselit će vijest da su online kotizacije uz koje je sadržajima glavne dvorane moguće pristupiti i 30 dana nakon završetka festivala i dalje dostupne – i to na www.danikomunikacija.com ***

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Odlične ocjene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. Uz poziv organizatora da postanete dijelom nove generacije domaćih predvodnika industrije, više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Idi na 24sata