Poznati festival kreativnosti i komunikacija i ove godine nadmašio je sva očekivanja, pa je, uz rekordnu posjećenost, i ovom prilikom isporučio jedinstvenu festivalsku ponudu, produkciju koja se rijetko viđa na ovim prostorima i najviši nivo organizacije te sa stilom i puno smijeha dočekao zajednicu Dana komunikacija na svoj deseti rođendan. S ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na čak 7 festivalskih lokacija. Nakon ovoga sjajnoga desetog izdanja, preostaje samo nestrpljivo iščekivati što će organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), neprofitne udruge, te IAB-a Croatia, koji okuplja zajednicu digitalnih komunikatora, pripremiti za sljedeće izdanje – zaključak je, nakon što su se dojmovi konačno slegli, jedinstvene DK zajednice koja se krajem travnja zaputila u Rovinj kako bi na festivalskom 360° stageu upijala jedinstvene uvide 13 predavača iz Argentine, Belgije, Singapura, UK-a i SAD-a, UK-a te brojnih domaćih i regionalnih stručnjaka.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Odlične ocjene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. Uz poziv organizatora da postanete dijelom nove generacije domaćih predvodnika industrije, više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.