Priča ide ovako. Još za vrijeme vladavine Turaka, nekolicina je Osječana emigrirala na područje današnje Njemačke. Ubrzo su se vratili u Osijek sa znanjem pravljenja piva, pa je tako gospodin Bauer još 1664. godine imao pivovaru u kojoj je proizvodio prvo hrvatsko pivo. Kasnije je nastalo Osječko i ostalo je povijest.
Više od 350 godina nakon, puno se toga promijenilo u svijetu piva. Trendovi dolaze i prolaze, ali Osječko ostaje svoje. Rađeno po izvornoj recepturi, iz ljubavi prema pivarstvu, odbija prihvatiti standard masovne proizvodnje kojoj je “dovoljno dobro” zadovoljavajuća kvaliteta.
Jedinstvena i jednostavna formula
Osječko se stvara za jedinstvene, kreativne ljude koji zaslužuju najbolje. Zato se svakoj kapi piva pristupa pažljivo, po modelu rada velike nezavisne craft pivovare. Iako taj proces traje malo duže nego kod ostalih pivara, on je jednostavniji, jednako kao i vremena u kojima je nastao.
Prvo se uzima kristalno bistra voda iz netaknutog izvora na dubini od 90 metara. Bez dodatnog tretiranja, ona se sjedinjuje s probranim sladom i hmeljem. Nakon toga, započinje vrenje, uz pomoć ljekovitog pivskog kvasca, koji Osječko obogaćuje hranjivim tvarima i vitaminima.
I to je to. Bez aditiva. Bez bojila. Bez kemikalija. Bez kompromisa.
Tekućina se puni u smeđim bocama koje proizvod dodatno štite od štetnog utjecaja svjetla, čime sastojci ostaju nepromijenjeni. Tako, zahvaljujući originalnoj recepturi, možemo piti pivo kakvo su pili i naši stari — bogatog, poletnog i osvježavajućeg okusa, lijepe zlatne boje te postojane pjene.
Nova kampanja ne treba dodatke
U Osječkom su ponosni na svoj izuzetni proizvod i svjesni su da njihovo vrhunsko pivo ne treba nikakve dodatke. Pa im je takva i nova reklama. Bez navijača ispred televizora. Bez beskrajnih polja hmelja. Bez isforsirane scene tuluma. Samo Osječko i to je to.
“Industrijska proizvodnja na tradicionalni način, bez upotrebe aditiva, čini naše pivo kvalitetnim i čistim. Time se razlikuje od ostalih mainstream piva na tržištu — ono je simbol inzistiranja na kvaliteti bez kompromisa. Zato je i nova kampanja pročišćena od suvišnih scena koje tradicionalno možete vidjeti u TV spotovima za pivo.”, otkriva Andreja Komak, direktorica marketinga Osječke pivovare.
Zašto je Osječko dobro točno takvo kakvo je i zašto bi trebalo zauvijek takvo ostati, pogledajte u videu: