Već 1919. godine, John Wanamaker, Amerikanac koji je bio pionir koncepta robne kuće, a uz to i ideje marketinga, izjavio je: "Znam da je pola novca koji potrošim na oglašavanje bačeno... Samo ne znam koja je to polovica." Ova je izjava kasnije upotrijebljena od strane osobe koja nam je poznatija, Davida Ogilvya, 1963. godine, postavljajući nam pitanje: Jesmo li sada – 100 godina kasnije – sigurniji što djeluje, a što ne?
S brzim razvojem digitalnih kanala, predstavljene su nam mnogo veće mogućnosti, ali s time dolazi i eksponencijalni rast fragmentacije medijskih kanala. Medijski pejzaž promijenio se više u posljednjih 5 godina nego u zadnjih stotinu zajedno. Toliko da postoje potrošačke skupine koje su postale imune na masovne medijske kanale. Čak su im nadjenuli naziv "nedohvatljivi".
Kako dosegnuti nedohvatljive? Teoretski je to jednostavno, ali u praksi baš i nije tako. Najbolji pristup je optimizacija medijskog miksa. U većini slučajeva, mainstream marketing generira svijest, ali konverzija od svijesti do kupnje (put do kupnje) ovisi o tome nalazite li se na pravim kanalima u pravo vrijeme.
Novi kanali pružaju tu dodatnu optimizaciju većini medijskih kampanja. Jedni od njih su digitalni ekrani zvani Fitness TV, kao i digitalne mreže ekrana dostupne u poslovnim tornjevima.
Fitness TV je programatski digitalni prikaz na zaslonu, dostupan u svim boljim teretanama u Hrvatskoj. Većinski privlači potrošače od 18 do 50 godina, koji aktivno donose odluke o životu i poboljšavaju ga te su spremni trošiti svoje prihode na predmete koji im nešto znače. Takvi potrošači relevantni su ne samo za zdravstvenu industriju, već i za uslužne djelatnosti poput osiguranja i bankarstva, ali i modnu te lifestyle industriju – od odjeće i automobila do putovanja.
Većina potrošača provodi više od 45 minuta dnevno konzumirajući informacije putem ovog medija, s ciljem poboljšanja svog života.
Drugi kanal, digitalne mreže ekrana, dostupan je u 30 poslovnih tornjeva i doseže više od 80.000 kontakata dnevno. Digitalni zasloni postavljeni su u svim predvorjima i dizalima zgrada te omogućuju višestruke dodirne točke za dosezanje potrošača. To ih čini učinkovitim sredstvom za jačanje brenda i plasiranje prodajnih poruka prema aktivnim potrošačima.
B1 medijski kanali ukupno nude najveći broj digitalnih panela diljem Hrvatske. Za više informacija o tome kako B1 Media može optimizirati vaše medijske kampanje, posjetite b1media.hr ili pošaljite e-mail na: info@b1media.hr.