Menadžment Peveca je prepoznao važnost dvosmjerne komunikacije u povećanju zadovoljstva i angažmana djelatnika pa smo tako bez puno premišljanja uveli redovne obilaske prodajnih centara koji se odvijaju po već uhodanom scenariju. Tako najmanje jednom godišnje u svakom našem prodajnom centru predsjednik Uprave i članovi Uprave u pratnji kolegica iz Sektora ljudskih potencijala i uz podršku kolega iz maloprodaje organiziraju sastanke sa svim djelatnicima prodajnog centra. Tijekom obilazaka Uprava transparentno komunicira sve što je odrađeno u protekloj godini, najavljuje aktivnosti za narednu godinu te raspravlja i o planovima od strateške važnosti. Svaki djelatnik ima mogućnost iznijeti svoje prijedloge, komentare ili pak izvore nezadovoljstva. S jedne strane informiramo djelatnike o smjeru u kojem kompanija ide, a s druge slušamo njihovu stranu priče i na taj način otvaramo komunikacijske kanale.
Na ovaj način djelatnici puno bolje prihvaćaju i razumiju promjene koje su nužne, a također osiguravamo da dobiju točnu informaciju o svemu što se događa i to iz prve ruke.
Tijekom obilazaka pažljivo bilježimo sve primjedbe te potom održavamo redovite sastanke na koje pozovemo i druge, ključne članove menadžmenta kao i predstavnika radnika. Na sastancima obrađujemo teme sa svih obilazaka i dogovaramo konkretne korake.
Upravo smo posebno ponosni na brzinu i količinu u rješavanju najrazličitijih izazova s kojima se naši djelatnici susreću, a one jednostavnije rješavamo doslovno na licu mjesta što je moguće kada je donositelj odluke ispred vas.
Najvažnije u svemu je važnost koju djelatnik osjeća kada na svom radnom mjestu vidi promjenu koju je on predložio. Njihovi prijedlozi mogu rezultirati promjenama koje nemaju financijsku težinu, no neki su bili povod i za značajna ulaganja. Dosljedni smo, izvršavamo obećanja koja dajemo djelatnicima, a ako neke prijedloge ipak ne možemo realizirati ili su pak niže na ljestvici prioriteta, o tome isto jasno komuniciramo. Osim ovih formalno organiziranih obilazaka, nastojimo da top menadžment kompanije bude i tijekom ostatka godine što prisutniji u svim našim prodajnim centrima.
Već u drugoj godini obilazaka vidjeli smo pozitivne rezultate ovakve komunikacije, a bilo je i izjava poput „sve teškoće ste nam već riješili prošle godine“. Veselimo se sljedećoj godini druženja s našim kolegama diljem Hrvatske.