Jeftinije Marketplace odgovara na potrebe sve zahtjevnijih online potrošača, a web trgovinama otvara put do novih potencijalnih kupaca na najposjećenijoj ecommerce platformi u regiji. Digitalna tržnica na Jeftinije.hr osmišljena je tako da potrošačima omogući još jednostavniju, sigurniju i bržu online kupnju koju će moći izvršiti u željenoj web trgovini izravno s Jeftinije.hr platforme.
Sve izazovnije tržište i perspektivu koju ima Jeftinije Marketplace ima u Hrvatskoj, ali i ostatku regije, objasnio je izvršni direktor Jeftinije.hr, David Čreslovnik: „Biti ecommerce igrač ovih dana je izrazito izazovan posao. Troškovi oglašavanja eksponencijalno rastu, a konkurencija je jača nego ikad. Istovremeno su i sami potrošači sve zahtjevniji, sve osvješteniji po pitanju zaštite okoliša i održivosti. Privući korisnike u web trgovinu, odraditi zahtjevne logističke zadatke, osigurati najbolje uvjete dostave te istovremeno pružiti savršeno iskustvo kupnje postaje sve zahtjevnije za prosječan tim, prosječne web trgovine. I upravo je u tome velika snaga digitalnih tržnica – pomoći će web trgovinama u svim gore nabrojanim izazovima te usput smanjiti njihovu ovisnost o Facebook i Google kanalima. Da zaključim, prisutnost na Jeftinije Marketplaceu omogućit će web trgovcima da izazovne logističke zadatke prepuste nama kako bi se oni sami mogli koncentrirati na svoje kupce i pružanje najboljeg korisničkog iskustva.“
Ova digitalna transformacija Jeftinije.hr domaćim web trgovinama otvara put do tržišta srednje i istočne Europe, zahvaljujući ostalim platformama za usporedbu cijena Heureka Grupe, čiji je Jeftinije.hr sastavni dio od 2018. godine. S prisutnošću Heureka Grupe u 9 zemalja, s 23 milijuna mjesečnih korisnika i mrežom od 55 tisuća partnerskih web trgovina, Jeftinije Marketplace omogućuje domaćim trgovcima bolje pozicioniranje na dinamičnom tržištu, a potrošačima jamči sigurnu i zaštićenu kupnju u web trgovinama koje su im do sada bile manje dostupne.
Igor Martinović, voditelj prodaje na platformama Jeftinije.hr i Idealno.rs, ističe: „Jeftinije.hr ovim samo pokazuje da svojim partnerima može ponuditi dodatne, jedinstvene usluge koje će im pomoći da postanu vodeći ecommerce igrači u regiji. Marketplace nije novost na razvijenim tržištima, čini otprilike 66 % prodaje na europskim ecommerce tržištima. Trgovci će prisutnošću na Jeftinije Marketplaceu dobiti pristup većini online kupaca ne samo u Hrvatskoj, već uskoro i u ostalih 8 država CEE regije. Praktički, omogućujemo im da iskoriste našu vodeću poziciju na tržištu i naš know-how te da bez pretjeranih ulaganja dobiju pristup tržištu od 23 milijuna ljudi.“
S obzirom da su unutar Heureka grupe, na CEE tržištu, digitalne tržnice dostupne na rumunjskom, mađarskom, slovačkom i češkom tržištu, podaci i iskustva sudjelujućih trgovaca nedvosmisleno pokazuju kako su digitalne tržnice poput Jeftinije Marketplacea sa svojim jedinstvenim prednostima poželjna mjesta za prikazivanje ponude i privlačenje online kupaca. Konkurentske cijene, veliki broj ponuda te praktična i brza objedinjena dostava iz provjerenih i sigurnih web trgovina u Hrvatskoj i ostatku regije, zadovoljit će potrebe i najzahtjevnijih online potrošača.
„Marketplace je najuspješniji model poslovanja u ecommercu, a dovodimo ga u Hrvatsku kako bi lokalnim web trgovcima otvorili mogućnosti cross-border prodaje, a domaćim potrošačima omogućili lagodniji i jednostavniji način online kupnje. Za Heureka grupu, Marketplace trenutno predstavlja više od 10 % GMV-a (op.a., gross merchandise volume) i očekujemo da će taj udio značajno rasti unutar dvije ili tri godine.“, komentirao je Michal Vodak, COO Heureka grupe.
Kontinuiranim unapređenjem svojih usluga, Jeftinije.hr pomaže pojednostaviti i ubrzati online kupnju za stotine tisuća online potrošača u Hrvatskoj, a ovim je korakom transformacije u digitalnu tržnicu svojim korisnicima, domaćim online potrošačima otvorila put do još većeg broja pouzdanih web trgovinama koje potrošačima mogu jamčiti sigurno i besprijekorno iskustvo online kupnje.
Izvor: Jeftinije.hr