Na zagrebačkom Strossmayerovom šetalištu u sklopu idiličnog, blagdanskog okruženja Adventa na Strossu službeno je predstavljena nova, 29. po redu etiketa Božićnog piva. Velika novost ove godine na veselje svih ljubitelja ovog posebnog blagdanskog izdanja je što je ove godine Božićno pivo dostupno i u limenci od 0,5 litara.
Ova posebna blagdanska tradicija kreiranja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima traje već 29 godina, a ove se godine za novo ruho Božićnog piva pobrinula mlada likovna umjetnica Monika Meglić.
Ovogodišnje ruho Božićnog piva inspirirano je nečime s čime se svatko od nas može poistovjetiti, svima dobro poznatim „božićnim neredom“, onim užurbanim, a opet posebnim, veselim osjećajem priprema za Božić.
„Božićno pivo svake godine u nama budi poseban osjećaj jer je ova tradicija koja je navršila svojih 29 godina zaista nešto posebno što nas svake godine uistinu veseli. Izuzetno smo ponosni što Zagrebačka pivovara sve ove godine okuplja etablirane i mlade umjetnike koji su svaki na svoj način dali upečatljivo lice svakom božićnom pivskom izdanju do sada i pobrinuli se da Božićno pivo zablista u novom ruhu, a ove godine i u limenci. Vjerujemo da će ovo jedinstveno blagdansko izdanje i aroma Božićnog piva razveseliti sve ljubitelje piva i unijeti posebno blagdansko raspoloženje.“, rekla je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.
Za poseban blagdanski doživljaj na predstavljanju Božićnog piva pobrinuo se i mladi glazbenik Nikola Marjanović, koji je unio posebnu toplinu u predblagdansko poslijepodne u kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva.