To je to što me zanima!

Tommyjev prihod u 2021. godini iznosio je 3.604.308.000 kn, sa zabilježenim rastom od 14,28 %

Tommy je prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja u 2021. godini i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija
Vidi originalni članak

Takva pozicija je nedvojbena i neupitna prema svim relevantnim i ključnim pokazateljima poslovanja; prema ukupno ostvarenom prihodu, prema dobiti, prema novostvorenoj vrijednosti, prema broju zaposlenih te visini primanja radnika.

Tommyjev prihod u 2021. godini iznosio je 3.604.308.000 kn, sa zabilježenim rastom od 14,28 % što je više od stope rasta prihoda trgovine na malo i što upućuje na dodatno povećanje tržišnog udjela Tommy-ja.

Snagu liderske pozicije Tommy-ja potvrđuje i činjenica da su ukupan prihod i profitabilnost poslovanja veći od zbrojenih pokazatelja poslovanja ključnih tržišnih izazivača na regionalnoj razini. Tržišna pozicija je osnažena i u drugim županijama, jer je prodajna mreža proširena i na nekim novim područjima kao npr. u Karlovačkoj županiji, te je razvidno da je Tommy nacionalno relevantan trgovački lanac s trendom rasta udjela na tržištu.

To su vrlo značajna postignuća za našu tvrtku, a ključni doprinos takvom rezultatu daju naši radnici kao važni dionici kvalitetnog poslovnog rezultata. Unatrag nekoliko godina, unatoč specifičnim i izazovnim gospodarskim okolnostima, kontinuirano poboljšavamo status i materijalna prava radnika na različite načine; od povećanja osnovne plaće, dodatnih isplata nagrada i stimulacija za radni rezultat, naknada za prehranu do redovitih isplata prigodnih nagrada za Uskrs i Božić, te ostalih dodataka, što Tommy dovodi u red najpoželjnijih poslodavaca u maloprodaji, koji nudi bolje uvjete rada od konkurencije. Status radnika poboljšan je i u pogledu mogućnosti profesionalnog razvoja, usavršavanja i napredovanja kroz edukativne programe i suradnju s visoko školskim ustanovama.

Liderska pozicija koju smo dostigli kontinuiranim ulaganjima u rast i razvoj poslovanja, obvezuje nas da i dalje primjenjujemo poslovnu strategiju u kojoj su kupci i njihove potrebe uvijek u prvom planu. Veliki doprinos unapređenju pozicije Tommy-ja daju i stalne inovacije, te uvođenje dodatnih prodajnih kanala i usluga koje kontinuirano implementiramo, kao i realizacija projekata kojima aktivno potičemo digitalnu i energetsku transformaciju poslovanja.

Važan dio naše poslovne strategije su i aktivnosti društveno odgovornog poslovanja. Nizom konkretnih projekata i aktivnosti podupiremo ponajviše lokalne zajednice u kojima poslujemo s ciljem da naš poslovni uspjeh bude vrednovan i doprinosom društvenoj zajednici, njezinom razvoju i boljitku.

Tommy je najveći donator i sponzor brojnih sportskih klubova i društava, kao i niza sportskih događaja, sudjelujemo i u aktivnostima vezanim za održivi razvoj i očuvanje okoliša, poboljšanje zdravstvene i socijalne skrbi, humanitarnim akcijama, unapređenju edukacijske razine mladih, a financijski podupiremo niz kulturnih događaja i organizacija koji za cilj imaju očuvanje hrvatske tradicijske baštine.

Tommy svakodnevno odgovara tržišnim izazovima, a naša je ambicija da putem realizacije budućeg razvoja dodatno ojačamo svoje pozicije i održimo neupitni status tržišnog lidera, ne samo kao prepoznatljiv trgovački lanac sa izvrsnim poslovnim rezultatima, već i kao vrlo poželjan poslodavac te društveno odgovorna kompanija.

Idi na 24sata